DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Han hoppet 83,5, mens han beste finnen hoppet 93,5. Like langt bak i dag som i går Litt over to starter langrennet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Gjelder å lade opp til VM, og ikke se så mye for så å sitte klistra til skjermen nå VM begynner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er så kos å se en hyllest til Aamodt på NRK 1 nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tid for kombinert langrenn! Moan nr 3!! Endret 1. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Stecher Synd Ansi vant, da øker han i verdenscupen... Endret 1. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Lol på Stecher! Bare synd vi ikke så det. Jeg hadde ledd! Men nå stikker jeg ut på ski!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Da er jeg tilbake etter en lang skitur. Var deilig. Moan på 3! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hjemme fra skitur selv. Eier visst ikke kondis merker jeg. Gikk vel en mil tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 En rekke OT-innlegg slettet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hjemme fra skitur selv. Eier visst ikke kondis merker jeg. Gikk vel en mil tipper jeg. Ikke mer enn det? Selv gikk jeg over 15 km! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke mer enn det? Ok, scenario: Du har ikke kondis og du skal gå på skitur. Du har ikke gått på ski på 2-3 år. Løype består av noen SYKE bakker og det er sykt mye oppover første del. Du hadde slitt selv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Gikk opp noen syke bakker selv. Er dritt med klassiske spor oppover noen veldig bratte bakker. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Gikk opp noen syke bakker selv. Er dritt med klassiske spor oppover noen veldig bratte bakker. Spesielt slake oppoverbakker, klassiske spor og skøyteski. Blir temelig gåen i armene av staking da ja Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Var ute selv... Alle løypene er totalt ødelagt av den mennesker og blitt knallhardt. Is var det også Gikk opp noen syke bakker selv. Er dritt med klassiske spor oppover noen veldig bratte bakker. Spesielt slake oppoverbakker, klassiske spor og skøyteski. Blir temelig gåen i armene av staking da ja Må bruker overkroppen mer da til å legge deg over stavene Endret 1. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Vi er ikke proffer heller da, som trener ti timer hver dag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Har jeg missforstått Neida, men noen tips skader da ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Neida, gjør ikke det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Her var det fine skøyteløyper faktisk. Trodde ikke det var det en gang jeg. Var ikke det forrige gang jeg fikk her. (2 år siden.) Og løypene var veldig fine! Er det rart Hanevold blir god sier jeg bare!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546681 ØSTBERG! Ta med denne jenta til VM! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546681 ØSTBERG! Ta med denne jenta til VM! Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå