Delvis Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden obygda skrev (10 minutter siden): Sy grepet kan utgjøre 1-2 meter..Mao mye,svært mye mhp plassering Såpass du, virker rart men det stemmer sikkert. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 2 hours ago, Delvis said: På en måte er jeg enig med Bjørn Wirkola, som mener det er en fillesak. Det er jo latterlig egentlig, en søm på hoppdressen? Ingen tror vel seriøst på at en søm gjør noe fra eller til av betydning. Jeg har enorm respekt for Bjørn Wirkola, men det er 60 år siden hans storhetstid i bakken, og myyye har skjedd på utstyrsfronten siden det var normalt å hoppe med topplue og knestrømper. Det har blitt marignalt, fordi marginene har mye å si. Den "lille sømmen" kan utgjøre noen meter i bakken. Det er en god grunn til at modifiseringa ikke er lov. Endret 1 time siden av Wheeljack 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Dere sier at den syinga de gjorde kan utgjøre et par meter. Har prøvd å finne dette. Hvor har dere det ifra? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Jotun skrev (9 minutter siden): Dere sier at den syinga de gjorde kan utgjøre et par meter. Har prøvd å finne dette. Hvor har dere det ifra? Jeg har ingen kilde på det, men tar det for gitt at de ikke ville risikert så mye uten at det faktisk gir hopperne en målbar gevinst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 45 minutter siden Del Skrevet 45 minutter siden Tror det har mest med mange bekker små..... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17 minutter siden Del Skrevet 17 minutter siden Jotun skrev (26 minutter siden): Tror det har mest med mange bekker små..... Ja, det kan jo være de har jukset med mere enn å sy inn dette stoffet i skrittsømmen på drakta (eller hva det var). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå