Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (1 minutt siden):

Når det er så vanskelig å følge reglene for hoppdress er det kanskje like greit at alle hopper uten.

De burde begynne å hoppe i skøytedress eller skidress.

Idioter hele gjengen....og så på hjemmebane.  Skandale..legg ned hele hoppforbundet

• Liker 1
Lenke til kommentar

Få symaskiner vekk fra sporten..

Dophoder hele gjengen...hvordan  kan ledere sitte der å endre dressene etter at de er godkjent (chipet).

Har ikke ord over hvor flau jeg er for å være norsk nå...Dette er en ekstrem skandale..Klart de som gjorde dette visste hva de gjorde..enorm ukultur.

Endret av obygda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Remmen Evensen står på nrk og sier at alle gjør dette..selv om han burde forstå at dette er juks..for en dust..om så alle i hele verden dopet seg så er ikke det en unnskyldning for at man selv kan jukse...Dette argumentet om at alle andre gjør det betyr ingenting.

Spark hele forbundet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

... en kan vel også anta at dette ikke er noe de har gjort kun for det siste rennet ....

Juryen bør vel diske de norske hopperne fra samtlige øvelser!

ICR 443.3
If team captains or trainers in a competition infringes the ICR Rules, decisions of the FIS Ski Jumping Committee, of the Jury or if they behave in an unsporting manner, the Jury may impose a sanction.

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Tung dag å være hoppentusiast på. Jeg er både skuffa og forbanna på en gang. Ikke på dem som la inn protest, ikke på utstyrskontrolløren, men på dem som tillot at det her engang kunne skje.

Det stiller jo spørsmålstegn ved alt i det mesterskapet her - også jentenes fantastiske og historiske VM-Gull.

Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (7 minutter siden):

Tung dag å være hoppentusiast på. Jeg er både skuffa og forbanna på en gang. Ikke på dem som la inn protest, ikke på utstyrskontrolløren, men på dem som tillot at det her engang kunne skje.

Det stiller jo spørsmålstegn ved alt i det mesterskapet her - også jentenes fantastiske og historiske VM-Gull.

Korrekt..som nasjon kan vi ikke finne i oss det norske støtteapparatet bevisst har gjort..De har ødelagt for alle..

Spark dem alle...og utøverne som visste om dette må sparkes ut av landslaget..Absolutt alle må vekk.

Remmen Evensen står nok en gang frem på NRK å unnskylder og sier at alle gjør dette. Forstår han ikke en dritt? Om alle gjør dette betyr ikke noe når det er ulovlig

Endret av obygda
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så FIS' renn-direktør for kombinert, Lasse Ottesen, hadde faktisk rett da han sa at "...det norske laget prøver å jukse igjen. Jeg har f*** meg lyst til å drepe hele det norske laget".

En kan jo også spørre om kombinert-gjengen har gjort akkurat det samme.... plutselig veldig bra hopping der...

Endret av helsten2
Lenke til kommentar
helsten2 skrev (8 minutter siden):

Så FIS' renn-direktør for kombinert, Lasse Ottesen, hadde faktisk rett da han sa at "...det norske laget prøver å jukse igjen. Jeg har f*** meg lyst til å drepe hele det norske laget".

En kan jo også spørre om kombinert-gjengen har gjort akkurat det samme.... plutselig veldig bra hopping der...

Lasse Ottesen hadde sine ord i behold...veldig bra sagt av han

"

Landslagstrener Magnus Brevig forteller det følgende til pressen i Granåsen:

-  Dette er ikke juks, det er regelbrudd."

Herregud for et lavmål..

Endret av obygda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...