Jotun Skrevet lørdag kl 12:03 Del Skrevet lørdag kl 12:03 Blir så lei av kommentatorene De kommenterer slik fotball gjengen gjør hver gang messi spilte en kamp. Utrolig opphausing av alle små ting. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 12:14 Del Skrevet lørdag kl 12:14 Jeg kjører "bilde-fra-TV2-og-lyd-fra-NRK-trikset" i dag også. Torgeir Bjørn og Jahn Post kan være litt masete til tider dem også syntes jeg, men jeg klarer bare ikke dem på TV2. Bonus er at jeg fortsatt får kommentering når det er reklamepauser. Taktikken til Klæbo kan minne litt om Northug i sin tid. Veldig lurende. Jeg er faktisk veldig spent på åssen det her går. Håper litt på Klæbo, jeg liker når noen setter vanvittige rekorder. Lenke til kommentar
kremt Skrevet lørdag kl 12:22 Del Skrevet lørdag kl 12:22 Noen andre sin tur nå, enkelte har fått nok. Håper på Krüger selv, blir spennende dette Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 12:23 Del Skrevet lørdag kl 12:23 Hvis ikke klæboe så bare ikke svensken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 12:24 Del Skrevet lørdag kl 12:24 Nyenget da.... E d mulig Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 12:26 Del Skrevet lørdag kl 12:26 (endret) Tenk å tryne fra ikke bare èn, men to potensielle medaljer så nærme slutten av løpet i et mesterskap på hjemmebane. Tror ikke han har det særlig bra med seg sjøl akkurat nå. Endret lørdag kl 12:26 av Wheeljack Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 12:27 Del Skrevet lørdag kl 12:27 Jeg trur Klæbo har kontroll her jeg. Virker veldig sånn. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 12:29 Del Skrevet lørdag kl 12:29 Det der er en rekord som kommer til å stå lenge. Respekt. I kveld kan du feire på trøndersk vis Johannes!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 12:32 Del Skrevet lørdag kl 12:32 Helt vilt dette. Heeelt vilt. Lenke til kommentar
obygda Skrevet lørdag kl 12:36 Del Skrevet lørdag kl 12:36 Wheeljack skrev (6 minutter siden): Det der er en rekord som kommer til å stå lenge. Respekt. I kveld kan du feire på trøndersk vis Johannes!!! Rekorden vil jo aldri slåes om man da ikke får flere øvelser i fremtiden...sånn sett pr def uslåelig gitt antall konkurranser.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet lørdag kl 12:46 Del Skrevet lørdag kl 12:46 Dette er bare helt fantastisk Full pott for Klæbo i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 12:47 Del Skrevet lørdag kl 12:47 Veldig bra det ble et svensk sølv inni der. Ville vært negativt med trippelt norsk i dag. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 12:59 Del Skrevet lørdag kl 12:59 Enig der. Uten Poromaa så hadde det vært 4-dobbelt norsk. Kan kanskje tilogmed si nesten 5-dobbelt siden Andrew Musgrave er jo nesten like mye trønder som brite. Uansett hvor kult det kanskje er i et VM, så er det ikke bra for sporten at den mest spennende kampen er hvem som tar de første 5-10 plassene bak Norge. Lenke til kommentar
obygda Skrevet lørdag kl 16:48 Del Skrevet lørdag kl 16:48 Her innrømmer man faktisk juks : https://www.nrk.no/skivm/ski-vm_-flere-land-la-inn-protest-mot-norge-i-hopprennet-1.17331921 Poenget er at de sitter å syr på dressene hele tiden.. Hoppdresser er ikke smøring,men de behandler det som akkurat det. De sitter løpende å flikker på dressene og om det er til denne eller neste konkurranse er helt uvesentlig. En dress behandles her som ferskvare fra dag til dag slik som skismøring...I mitt hode er dette juks. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 16:54 Del Skrevet lørdag kl 16:54 (endret) Med dem sinnsyke dressreglene som er så må dresser justeres hver dag, ettersom kroppen forandrer seg hver dag. FIS avlso jo protesten uten om og men så det vil jo si at hvaenn dem holdt på med der ikke var brudd på noe som helst. Edit: Tydeligvis ikke. Nå er dem diska hele gjengen. Endret lørdag kl 17:04 av Wheeljack Lenke til kommentar
obygda Skrevet lørdag kl 17:04 Del Skrevet lørdag kl 17:04 Wheeljack skrev (5 minutter siden): Med dem sinnsyke dressreglene som er så må dresser justeres hver dag, ettersom kroppen forandrer seg hver dag. FIS avlso jo protesten uten om og men så det vil jo si at hvaenn dem holdt på med der ikke var brudd på noe som helst. Tull...det handler om at utøverne og støtteapparatet vil tyne marginer som ender med juks og diskvalifikasjon i flere og flere tilfeller. Om man hadde lagt seg på trygg grunn mhp marginer her så hadde ikke dette skjedd. Moralsk lavmål er dette. Drittsekker rett og slett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 17:07 Del Skrevet lørdag kl 17:07 Lindvik disket også 🙈🙈🙈🙈🙈 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet lørdag kl 17:09 Del Skrevet lørdag kl 17:09 Alle sammen er diska så noe shady må dem ha gjort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet lørdag kl 17:10 Del Skrevet lørdag kl 17:10 De gikk inn i sømmene og fant uregelmessigheter. Nå får de skjerpe seg. Dette er bare idioti!! Lenke til kommentar
obygda Skrevet lørdag kl 17:10 Del Skrevet lørdag kl 17:10 (endret) Wheeljack skrev (2 minutter siden): Alle sammen er diska så noe shady må dem ha gjort. Jepp. det handler om ukultur.. Drittsekker alle sammen Endret lørdag kl 17:11 av obygda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå