Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører "bilde-fra-TV2-og-lyd-fra-NRK-trikset" i dag også. Torgeir Bjørn og Jahn Post kan være litt masete til tider dem også syntes jeg, men jeg klarer bare ikke dem på TV2. Bonus er at jeg fortsatt får kommentering når det er reklamepauser.

Taktikken til Klæbo kan minne litt om Northug i sin tid. Veldig lurende. Jeg er faktisk veldig spent på åssen det her går. Håper litt på Klæbo, jeg liker når noen setter vanvittige rekorder.

Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (6 minutter siden):

Det der er en rekord som kommer til å stå lenge.

Respekt. I kveld kan du feire på trøndersk vis Johannes!!!

Rekorden vil jo aldri slåes om man da ikke får flere øvelser i fremtiden...sånn sett pr def uslåelig gitt antall konkurranser..

Lenke til kommentar

Enig der. Uten Poromaa så hadde det vært 4-dobbelt norsk. Kan kanskje tilogmed si nesten 5-dobbelt siden Andrew Musgrave er jo nesten like mye trønder som brite. 

Uansett hvor kult det kanskje er i et VM, så er det ikke bra for sporten at den mest spennende kampen er hvem som tar de første 5-10 plassene bak Norge.

Lenke til kommentar

Her innrømmer man faktisk juks :

https://www.nrk.no/skivm/ski-vm_-flere-land-la-inn-protest-mot-norge-i-hopprennet-1.17331921

Poenget er at de sitter å syr på dressene hele tiden.. Hoppdresser er ikke smøring,men de behandler det som akkurat det. De sitter løpende å flikker på dressene og om det er til denne eller neste konkurranse er helt uvesentlig. En dress behandles her som ferskvare fra dag til dag slik som skismøring...I mitt hode er dette juks.

Lenke til kommentar

Med dem sinnsyke dressreglene som er så må dresser justeres hver dag, ettersom kroppen forandrer seg hver dag. FIS avlso jo protesten uten om og men så det vil jo si at hvaenn dem holdt på med der ikke var brudd på noe som helst.

Edit: Tydeligvis ikke. Nå er dem diska hele gjengen.

Endret av Wheeljack
Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (5 minutter siden):

Med dem sinnsyke dressreglene som er så må dresser justeres hver dag, ettersom kroppen forandrer seg hver dag. FIS avlso jo protesten uten om og men så det vil jo si at hvaenn dem holdt på med der ikke var brudd på noe som helst.

Tull...det handler om at utøverne og støtteapparatet vil tyne marginer som ender med juks og diskvalifikasjon i flere og flere tilfeller. Om man hadde lagt seg på trygg grunn mhp marginer her så hadde ikke dette skjedd. Moralsk lavmål er dette. Drittsekker rett og slett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...