Wheeljack Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 8 minutes ago, Jotun said: Kult! Takk for info. Ser ikke ut som de ser den i dag. Drone videoene mangler den ser det ut som. Joda, den er der den men er litt utydelig på TV-bildene (screenshot fra slow-motion reprise) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Såg det nå på ene reprisen. Grønn snøsprut 🫣 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jaja. So far som good med hopperne. Synd de feilet litt i første hoppet til han ene. Ellers kunne det blitt knallbra dette Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ble bronse, bra hopping av Slovenia Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Dæven. Det scenarioet jeg malte skjedde jo nesten. Kjempehopp fra Lindvik og liten miss fra Hörl. Lindvik hoppa inn 12 poeng på ett hopp. Så gode som Østerrike og Slovenia er, så er ikke bronse noe nederlag syntes jeg. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Wheeljack skrev (Akkurat nå): Så gode som Østerrike og Slovenia er, så er ikke bronse noe nederlag syntes jeg. Enig, med så sterke motstandere, så er bronse bra. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30 minutter siden Del Skrevet 30 minutter siden Har virkelig nytt å se VM som i gode, gamle dager igjen. Det er så jævla synd at parasitten TV2 skal sende resten av VM... "vi tar en kort reklamepause på 25 minutter for å vise dere de siste 250 meterene av stafetten uavbrutt". Man kan ikke kjøpe seg ut av det heller fordi dem sender fortsatt reklame på "uten reklame" abonnementene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå