bruno99 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjetil: Jeg mente bare at jeg har god hukomelse og antagelig ville husket det Latias: Jurjeva er nok hyggelig hun også, men kysset er nok neppe dedikert til deg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Latias: Jurjeva er nok hyggelig hun også, men kysset er nok neppe dedikert til deg Jeg vet du er misunnelig, men bare ta det med ro. Du har jo Tora Berger. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kjetil: Jeg mente bare at jeg har god hukomelse og antagelig ville husket det Hahaha, jeg tror deg Gleder meg til kampene i dag!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Gleder meg til kampene i dag!! Hvilke kamper? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gleder meg til kampene i dag!! Hvilke kamper? Haha, håndballen seff. Feil tråd Men det er jo også slalåm idag, stiller Aksel eller Kjetil? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Slalåm i dag? Hvorfor har jeg ikke fått med meg det? Tror nok jeg må ta en prat med vår venn DJ_Dark... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 DJ altså Live på NRK2 og nett-TV. Første omgang kl 6. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 WHAAAT!? På en tirsdag!? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 WHAAAT!? På en tirsdag!? Seff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 WHAAAT!? På en tirsdag!? Ikke prøv å lek dum nå. Først gidder du ikke poste helgas plan, og deretter forteller du ikke meg at det er slalåm i dag? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jurjeva har ikke imponert meg så mye, egentlig... pleier som oftest å vinne pga. tabber av motstanderne Derfor hun leder verdenscupen, ja. Det skiskyting går ut på da. Skyte og være rask i løypa... Doh, hun har fremdeles hatt flaks. -Men, som alle andre russere som "plutselig" gjør det bra blir vel hun også busted.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er på tisdager sånn ca 2 ganger i året, så jeg visste det ikke! Den altvitende visste det ikke Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Jurjeva har ikke imponert meg så mye, egentlig... pleier som oftest å vinne pga. tabber av motstanderne Derfor hun leder verdenscupen, ja. Det skiskyting går ut på da. Skyte og være rask i løypa... Doh, hun har fremdeles hatt flaks. -Men, som alle andre russere som "plutselig" gjør det bra blir vel hun også busted.... Jurjeva har ingenting å skjule. Hun har ikke "plutselig" gjort det bra, men har vært god de siste 2-3 årene. Og skjønner ikke hvorfor du kan kalle det flaks. Når man gjør det så godt blant 100 som står på startlisten, kan det ikke kalles for flaks. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oioioi, en seriøs diskusjon på gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oioioi, en seriøs diskusjon på gang! Må være første gang tror jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Oioioi, en seriøs diskusjon på gang! Har det noen gang vært useriøse diskusjoner i denne tråden? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oioioi, en seriøs diskusjon på gang! Har det noen gang vært useriøse diskusjoner i denne tråden? Nja, diskusjon om utseende til Jurjeva, Tora og Flatland er vel ikke direkte seriøst? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Du må ha hver gang du skriver Jurjeva fra nå av. Greit? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei! Flatland er sååå mye bedre! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men etter Berger's har du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå