Wheeljack Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 1 hour ago, Delvis said: Forsto han litt også da Jeg forstår reaksjonen på oppløpet, litt i kampens hete og alt det der, men det han gjør etter målgang kan i mine øyne på ingen måte forsvares. Syntes ikke sånn oppførsel hører hjemme noe sted, og hvertfall ikke på en idrettsarena. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Wheeljack skrev (36 minutter siden): Jeg forstår reaksjonen på oppløpet, litt i kampens hete og alt det der, men det han gjør etter målgang kan i mine øyne på ingen måte forsvares. Syntes ikke sånn oppførsel hører hjemme noe sted, og hvertfall ikke på en idrettsarena. Ja tenkte å nevne det samme. Helt enig, det etter målgang var helt bak mål. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Delvis skrev (41 minutter siden): Ja tenkte å nevne det samme. Helt enig, det etter målgang var helt bak mål. Bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 Finnen er kynisk og lur. Russeren går rett i fella. Ingenting galt gjort, men selvsagt ikke sportslig bra. Men ingen grunn til hverken å slå etter med stav eller renne ned finnen. Men forstår han eg og. Hadde og blitt sur hadde eg blitt rundlurt på den måten! Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 24. januar 2021 Del Skrevet 24. januar 2021 (endret) Benbjo skrev (6 timer siden): Fryktelig oppskrytt. Ble hauset opp fordi rekrutteringen på kvinnesiden er tynn. Jeg tror det har vært litt motgang i utviklingen også. Men igjen sikkert noen som vet mer om det. Jeg drister meg til en liten sammenligning med Martin Ødegård i fotball. Han var jo enormt bra sammenlignet til andre 16 åringer, men siden den gang har jo ikke utvikling bare vært en rett og bratt oppadgående linje, men også hatt perioder med «stagnasjon». Så er det ikke sammenligning forøvrig. Det Bolsjunov greiene satte meg ut og forskrekket. Å bytte korridor i siste lita var opportunt og ikke gentleman aktig, men så lenge finnen er innenfor reglene, må Bolsjunov tar sinnet sitt et annet sted. Imponert over hvor stoiske lagkameratene var og hvor for finnene deskalerte situasjonen. Synes Bolsjunov snart må begynne å ta ansvar for egne handlinger og ikke bare gjemme seg bak språkutfordringer. Endret 24. januar 2021 av maanemann Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Sjeldent spennende løp i kvinnelangrenn, gøy! Sist gang det var så spennende på distanse (med Therese Johaug fra start) var vel da Frida Karlsson bare kom 12 sekunder bak Johaug i VM i 2019 😶 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Kan tenke meg at Diggins også syntes det var gøy å vinne selv når "uslåelige" nordmenn er med. Nå håper jeg at ho beholder den trøya helt til sesongen avsluttes. Har aldri skjedd at en amerikaner har vinni sammenlagten. Faktisk så er det bare fem nasjoner som har bytta på å vinne den på damesida (Norge, Polen, Finland, Italia og Russland). Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 blured skrev (1 time siden): Sjeldent spennende løp i kvinnelangrenn, gøy! Sist gang det var så spennende på distanse (med Therese Johaug fra start) var vel da Frida Karlsson bare kom 12 sekunder bak Johaug i VM i 2019 😶 Ja, Frida Karlson vant jo også i Holmenkollen da Johaug ikke byttet ski. Akkurat det var ikke morsomt løp. Godt gjort av Diggins idag. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Jages av en bjørn i skibakken. (ingen ble skadet) Endret 30. januar 2021 av Svein M Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Svakt av Sverige å ikke tapetsere idag. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Enda en finale ute tapetsering. Bra av Lampic og Diggins. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Lukter trippelt svensk på sprinten! JTB skyter seg bort! Ikke overaskende det. Har vært grusom på standplass denne sesongen. Over og ut for lillebror Bø også! Endret 12. februar 2021 av Benbjo Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) Hvem er den tredje svensken? Edit: Men veldig svakt med 2x bom for JTB. Endret 12. februar 2021 av blured Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 3 minutes ago, blured said: Hvem er den tredje svensken? Edit: Men veldig svakt med 2x bom for JTB. Nelin Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Greit sjukehus av JBT med 2 bom går inn til andreplass Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Sterkt hentet seg inn der da av JTB! Men fremdeles et par-tre stykker som vel kan snike seg inn foran. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Svakt langrenn av Lægreid forøvrig Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 En slags ung Simon Eder. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 Franskmennene er i form! Svensken pisser på feltet. Nordmennene skuffer Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. februar 2021 Del Skrevet 12. februar 2021 4x topp 10, alle under 30 sekunder bak lederen. Blir bra jaktstart da! Første svenske VM-gull (herrer) siden 1958. Får være greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå