Jotun Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Stilig grafikk på skiskyting nå. Enormt med info. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Ser ut som vi har en nytt stortalent pågang med denne Fosseholm? Nå ser jeg alltid langrenn på SVT, og de nevnte henne litt, men hon gikk jo voldsomt på slutten i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Fossesholm.... Vært supertalent i mange år. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) Sukk.... Blir litt lei opphausing fra media. – Blir det et oppgjør på kammerset nå? – Det blir kanskje det, sier Dahlqvist. Forskjellen på det som står her og det som blir sagt er at hun sier det med et smil.... Det blir jo ikke noe oppgjør fordi en er uheldig og faller. Men taktikken deres bør føre til et oppgjør! 👍 De bare skylder på hverandre hele gjengen nå 😂😂😂 Endret 29. november 2020 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 Han NRK reporteren syntes jeg er litt vel slitsom i å prøve etter beste evne å dra ut en eller annen "dramatisk" uttalelse eller reaksjon. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 30. november 2020 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) Håper Norge setter Öberg og Co på plass i stafetten. Selvom Öberg er en utrolig ydmyk vinner. «värdens bästa damlag» Grr! Norge vant alle stafettene forrige sesong! https://amp.svt.se/sport/skidskytte/hanna-oberg-tror-inte-pa-stina-nilsson-effekt Endret 30. november 2020 av maanemann Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Huffda Knotten. Ja det er ikke første gang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Svenskene har virkelig fått til skiskytterne sine. Samuelsson har gått under radaren. Pallplass i alle renn denne sesongen? Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Delvis skrev (På 5.12.2020 den 15.24): Huffda Knotten. Ja det er ikke første gang. Ja, nå må jeg innrømme at svenskene kan si at de er «värdens bästa damlag». Ja, sistgang Knotten falt var det is i bakken (vanskelige forhold), denne gangen lar jeg meg provosere over at kommentatorene nærmest ikke har fått med seg at Knotten ble kjørt på to ganger på meget kort tid og at det ble snø her og der i geværet. Dette skjedde jo rett før standplass og er jo primært ikke hennes skyld. Så tar hun sikkert på lærekvota at det frem til første skyting er lurt å være helt fremst i feltet. Etter skyting strekkes jo feltet ut. Særlig i år hvor langrennet hennes er mye bedre. Så synes jeg hun skal ha for gjennomføringen av den første skytingen. Kunne fort blitt runde der, bra stressmestring. Ola Lunde sa at det først og fremst ikke var snøen, men stress og det er jo veldig forståelig. Men litt ekstra snø der man lader ekstraskudd hjelper jo ikke på. Så lar meg provosere over at svenskene ikke fikk med seg/skjønner det Eckhoff sa rett etter stafetten at hun tok en gamble (understått en hvis begrunnelse for de tre rundene). Det glemmes at både Tandrevold tok inn endel og at Røiselands etappe var veldig bra. Men et spørsmål til folket her. Vet dere hvor intervjuene NRK gjør i mixed zone blir av (virker som endel det refereres til ikke når skiskyting sending eller Vinterstudio)? Mye som tyder på thriller til helga da det blir en ekstra geara og sterkere lag etter litt motgang. Lenke til kommentar
kytec Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Såg nokon glimt av Johaug sin hulking etter at ho blei tatt med doping i kroppen, blei kvalm gitt. Grunnen til bildene er at legen som anbefalte doping-medisinen hadde noko å seie etter gammelt. Egentlig ikkje noko nytt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 For en komet denne Sturla Legreid er. Vi får stadig fram nye skiskyttere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 5 minutes ago, Delvis said: For en komet denne Sturla Legreid er. Vi får stadig fram nye skiskyttere. Han er 23 år også og kommer fra ingensteds. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Ikke fulgt med Benbjo? Han har noen gode plasseringer som junior han. I tillegg gjorde han det bra i debuten i verdenscupen forrige sesong. Men gjennombruddet kom nok noe hardere enn de forventet, så overraskelsen er mer at det skjedde akkurat nå, enn at det skjedde. Men han er sikkert dopa, var vel det du hintet til? Endret 19. desember 2020 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Hadde han bare vært svensk, så hadde det bare vært et nytt tilskudd i en kjempelang rekke med stjerner de har på samlebånd. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 1 hour ago, Jotun said: Ikke fulgt med Benbjo? Han har noen gode plasseringer som junior han. I tillegg gjorde han det bra i debuten i verdenscupen forrige sesong. Men gjennombruddet kom nok noe hardere enn de forventet, så overraskelsen er mer at det skjedde akkurat nå, enn at det skjedde. Men han er sikkert dopa, var vel det du hintet til? Nei, jeg synes alltid det er snodig med folk som plutselig bryter gjennom så sent uten å ha hørt om de før. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Eg syns det er snodigere at du ikke har hørt om han. Men det er jo irrelevant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 40 minutes ago, Jotun said: Eg syns det er snodigere at du ikke har hørt om han. Men det er jo irrelevant. Er det snodig? Han har 5 løp i wc i følge Wikipedia 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Han blei prata høyt om under alle rennene han gikk ifjor pga treffprosenten hans. Lægreid var langt fra å "ikke ha blitt hørt om før". Godt mulig du ikke har fått det med deg, men det betyr ikke at han kom fra intet slik du vinkler det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 19 minutes ago, Wheeljack said: Han blei prata høyt om under alle rennene han gikk ifjor pga treffprosenten hans. Lægreid var langt fra å "ikke ha blitt hørt om før". Godt mulig du ikke har fått det med deg, men det betyr ikke at han kom fra intet slik du vinkler det. Tipper mange nok hadde blitt overrasket om Raman Yaliotnau eller Peppe Femling plutselig hadde vunnet 3 renn i år Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Nei. Men det går bra Benbjo. Ingen her som forventer at du får alt med deg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå