Mr_Spock Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Rart å se på skiskyting uten publikum, så stille. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Holmenkollen er også stengt for publikum til helga. Jeg kan forstå årsaken, men fortsatt litt kjipt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Latterlig. Som om corona er verre enn influensa. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Kommer til å bli ekstra tett på "gratishaugen", da.. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Lami skrev (1 time siden): Latterlig. Som om corona er verre enn influensa. Det handler ikke om at Corona nødvendigvis gir et verre sykdomsbilde enn vanlig sesonginfluensa, men om å begrense smitten i så stor grad som mulig. Dette er et nytt virus, og det er ikke tegnet et fullstendig sykdomsbilde enda. Å stenge et arrangement av denne størrelsen mener jeg er helt korrekt, omstendighetene tatt i betraktning. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Forbasket med johaug. Det ødelegger hele spenningen og underholdningen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Fatter ikke hvorfor folk har et problem med Johaug. Er jo de andre som ikke er gode nok. Johaug er en helt rå idrettsutøver, og det er ikke hennes problem at sporten blir kjedelig når de andre faller av etter 6 minutter på en 30km. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 (endret) Akkurat etter jeg skrev det så skjer det. Svensken tar hun igjen. Bra MartinF skrev (11 minutter siden): Fatter ikke hvorfor folk har et problem med Johaug Hun er ikke den rette har jeg problem med. Ble tatt i doping og oppførselen rundt det. Burde gitt seg. Endret 7. mars 2020 av Delvis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Litt av greia når en nasjon dominerer så sinnsykt så dabber interessen av. Uten interesse, ingen sponsorer. Ingen sponsorer, ingen inntekt. Ingen inntekt = ingen gidder og sporten dør ut. Nå er det jo ikke fullt så galt, men når tilogmed nordmenn mister interesse for å se på en sport Norge er suveren i så sier det sitt om hvor lite spennende og underholdende det har blitt. Å vise til verden at Johaug ikke er uslåelig er ikke noe annet enn bra i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Bekrefta at Raw Air i Granåsen går uten publikum. Det er akkurat nå krisemøter i Vikersund om hvorvidt den også skal gå uten publikum etter meldinga fra NHI. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 https://www.vg.no/sport/skiskyting/i/OpAXjb/fourcade-legger-opp-takk-for-reisen Adiue! Du blir savnet i dette gamet! Takk for fantastiske fighter! 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Får ikke helt bestemt meg hvem jeg ønsker skal ta verdenscupen av dem to. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 Kutter kraftig i dopingtesting: – Er nok utøvere rundt i verden som vil utnytte dette Coronakrisen gjør at det kuttes ned på testingen, både fordi mange konkurranser er avlyst, og pga. smittefare. Blir spennende å se om noen "kommer ut fra ingenting" neste sesong. Om det blir noe av den, da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 https://www.vg.no/sport/skiskyting/i/6jA3Jr/naa-skal-nilsson-forsoeke-aa-kopiere-to-svensker-som-lyktes Stina Nilsson bytter til skiskyting. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Finn Christian Jagge, Finken - RIP. Veldig sørgelig, ☹️ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Jotun skrev (17 timer siden): Akutt sykdom.... ? Ja, hva faen er det, liksom? Skal vel ikke spekulere her, men. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Corona var det første jeg tenkte, men nei vi skal vel ikke spekulere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 (endret) En infeksjon av en type tenker eg. Endret 9. juli 2020 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå