Lord Britishface Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 2 hours ago, Wheeljack said: Johaug er også dopingdømt. Like trist at norske medier fokuserer null på dette når ho fortsetter å delta og vinne konkurranser. Men straks det er en utlending? Da skal det korsfestes. Hykleri av en annen verden. Doping er doping. Syntes det burde medføre utestengelse på livstid, men det er nå bare min mening. Forskjellen er at dommen mot Johaug konkluderte med at det ikke var et bevisst forsøk på doping, samt at det ikke hadde hatt noen prestasjonsfremmende effekt, mens Loginov er en juksemaker som går for en nasjon som systematisk doper enhver utøver som har sjanse på OL-medalje. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Å sammenligne en EPO-doper med et uhell med munnsalve er ganske sjukt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Nå har Johannes vunnet alt. Absolutt alt. Et løp og VM er fiasko! Velkommen tilbake Benbjo! Det har vært et deilig fravær fra deg i perioden de har vunnet alt!! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 16 minutes ago, Jotun said: Nå har Johannes vunnet alt. Absolutt alt. Et løp og VM er fiasko! Velkommen tilbake Benbjo! Det har vært et deilig fravær fra deg i perioden de har vunnet alt!! Kan du sitere innlegget der jeg sier at VM er fiasko? At JTB ikke tok gull i dag var en kjempeskrell. Han har vunnet 5/7 sprinter denne sesongen, men ble likevel totalt smadret i dag. Han skulle bare hente gullet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Helt feil. Man henter ingenting i skiskyting. Overhodet. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Sterkt av Røiseland å klare pallen med horribel innskyting! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Franskmannen lekte med Thingnes Bøe i avslutningen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Sheldon C skrev (1 time siden): Franskmannen lekte med Thingnes Bøe i avslutningen. Ja han var god taktisk det fransken. Vsr nok litt sur i beina etter den syke fjerde runden jtb! Bra fransk lag i år! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Skal de franske ta rubbel og bit da?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Nei. Norge vant mixed stafett. Glemt det ja? Loginov vant i går. Røiseland på fredag. Faktisk var dette første franske gull.... Så...... Bærtur i februar? Det var tidlig. Endret 16. februar 2020 av Jotun 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Og Russer vant i går? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Og italiener vant hos damene.... Eg ler og eg ler! Og Johannes gruste forcade i sporet i dag. Fullstendig knus. Endret 16. februar 2020 av Jotun Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Haha, stemmer det. Loginov vant. Det hadde jeg fortrengt. Fillon Maillet var gårsdagens moralske vinner for meg. Pinlig! So sorry! Endret 16. februar 2020 av Benbjo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 2 av 5 = rubbel og bit.... 1 av 5 = pinlig feil, ikke rubbel og bit... ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 17 minutes ago, Jotun said: 2 av 5 = rubbel og bit.... 1 av 5 = pinlig feil, ikke rubbel og bit... ? 2/2 i så fall. Sprint og jaktstart 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Kan JBT takle presset her da? Fourcade bommet på aller siste skuddet! Negativ utvikling for JBT i sporet! Kan ikke tape så mye nå... NEI, han klarer det ikke! Martæ er verdensmester IGJEN! Endret 19. februar 2020 av Benbjo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Rått av JTB å ta sølv med to minutter i tillegg, hvis det står seg! Fyren er rå! Det råeste med prestasjonene til JTB er at han ble nettopp pappa. Sinnsykt! Endret 19. februar 2020 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Litt irriterende med Fourcade merker jeg, men det er vel bare "konkurranseinnstinktet" som tilskuer. Egentlig veldig greit å ha en "nemesis" ala Hirscher - det gjør seeropplevelsen (mye) mer engasjerende. Imponerende med sølv i dag med to minutter. Gledelig med medalje for Landertinger også. Ser virkelig frem til stafettene nå merker jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Idretten jeg elsket "Jeg har alltid elsket langrenn. Nå er sporten blitt en farse."https://www.nrk.no/ytring/idretten-jeg-elsket-1.14909747 En kronikk jeg stiller meg 100% bak. Dessverre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå