Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hva er det med dere to da? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bruno er bare sint fordi han ikke greier å svinge på ski... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dust, du kjørte på ski med kjempeklabber under, ikke rart du klarte det Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du burde jo ha greid det du og... Med den superstore svingen? Umulig å misse i den:S Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Slapp av litt a Så du blir med i Jurjeva-klubben () igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Kjenner dere hverandre irl? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Okay. Tilbake on-topic nå. Hvordan skal sprintlaget i skiskyting-VM se ut? Fire av disse kan stille: Hagle, Bjørndalen, Os, Hanevold, Berger, Hafsaas, Andresen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Andresen er allerede ute av diskusjonen om VM. Per dags dato ville jeg valgt Hagle, Ole, Halvar og Alexander. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hahaha, fantastisk mye OT i kveld Vært på skitur jeg Bruno, kan du ikke svinge på ski? Trodde syklister briljerte med svinging? Hørte jeg flere påmeldinger til Flatlands fanclub??? Er litt alene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Andresen er allerede ute av diskusjonen om VM. Per dags dato ville jeg valgt Hagle, Ole, Halvar og Alexander. Etter den elendige jaktstarten og fellesstarten, synes Hanevold kan ta seg en fri fra sprintlaget. Jeg vet at Hanevold er en mesterskapsløper, men han må overbevise i VC'en også. Synes vi heller burde ta med jokeren Berger. Han greier sikkert å treffe 8/10, og komme seg blant de ti beste. Hanevold skal slite med å komme seg blant de ti beste med 10/10 treff. Spar Hanevold heller til stafetten, normalen, mixedstafetten og felles. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Joda, men kjørte ned en bakke i god fart, også var det mørkt, så var ikke så lett Jeg er da ingen syklist :o Flatland må vise litt resultater før jeg melder meg inn i klubben.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Hørte jeg flere påmeldinger til Flatlands fanclub??? Er litt alene. Du og han Tora-duden kan slå dere sammen. Flatland/Berger Fanclub. Da er du i hvert fall ikke alene lenger. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tora duden, is that my new nickname? Jeg er ikke bare fan av Tora, men hele Bergerfamilien! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Andresen er allerede ute av diskusjonen om VM. Per dags dato ville jeg valgt Hagle, Ole, Halvar og Alexander. Etter den elendige jaktstarten og fellesstarten, synes Hanevold kan ta seg en fri fra sprintlaget. Jeg vet at Hanevold er en mesterskapsløper, men han må overbevise i VC'en også. Synes vi heller burde ta med jokeren Berger. Han greier sikkert å treffe 8/10, og komme seg blant de ti beste. Hanevold skal slite med å komme seg blant de ti beste med 10/10 treff. Spar Hanevold heller til stafetten, normalen, mixedstafetten og felles. For såvidt enig i at Hanevold kanskje ikke passer så bra på sprintlaget, men å regne med at Lars skal treffe 8/10 er litt optimistisk er jeg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå