Wheeljack Skrevet 30. november 2019 Del Skrevet 30. november 2019 "De beste er alltid gode" - Torgeir Bjørn, 2019 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Imponerende av Lundby, vinner med 20 poeng på nestemann Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 (endret) Mina F. Holtmann ble nr 2 i storslalom - kun 4 hundredeler bak. Hennes første pallplass i vc - helt rått! Edit: Kommentator nevnte noe om at vi kun har 12 vc seire totalt på kvinnesiden - så dette var nesten en sensasjon ? Endret 17. desember 2019 av Mr_Spock 2 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Mr_Spock skrev (7 timer siden): Mina F. Holtmann ble nr 2 i storslalom - kun 4 hundredeler bak. Hennes første pallplass i vc - helt rått! Edit: Kommentator nevnte noe om at vi kun har 12 vc seire totalt på kvinnesiden - så dette var nesten en sensasjon ? Trodde det var 11, men det spiller ingen rolle - fantastisk prestasjon uansett! Har droppa alt av langrenn de siste par årene, og bare fulgt med alpint (og skiskyting, hopp, skøyter, stort sett), og det har jeg virkelig ikke angret et sekund på. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Klarer ikke Johaug. Er et eller annet med ho der jeg virkelig ikke liker, og jeg veit ikke hvorfor. Tilogmed før det doping-styret hadde jeg ikke noe særlig sansen for ho. Synes damelangrenn var bedre å se på da ho var utestengt. På herresida savner jeg Northug. Kanskje mest pga underholdningsverdien han bidro med. Ser fortsatt på begge grener, men det er noe som "mangler" og klarer ikke sette fingeren på hva. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Wheeljack skrev (1 time siden): Klarer ikke Johaug. Er et eller annet med ho der jeg virkelig ikke liker, og jeg veit ikke hvorfor. Tilogmed før det doping-styret hadde jeg ikke noe særlig sansen for ho. Synes damelangrenn var bedre å se på da ho var utestengt. Har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Er rett og slett for lite konkurranse på både herre- og damesiden til at det er spesielt interessant for tiden. Samtidig så er jeg ikke spesielt fan av FIS sine tanker om fornyelse heller, som virker å gå ut på kortere distanser, mer sprint, kortere runder så lettere å føgle med kamera, osv. Men langrenn for meg er en utholdenhetsidrett. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 (endret) Wheeljack skrev (10 timer siden): jeg veit ikke hvorfor Jeg er enig, og tror det er fordi hun ikke virker like oppriktig som Bjørgen gjorde, da hun fortalte at hvem som helst kunne vinne neste gang. Northug tok det motsatt vei fra Bjørgen, og sa han kom til å vinne uansett, men tøysa det bort nok til at det var innafor likevel. Når det er sagt, så er jo ikke Bjørgen og Northug de enkleste Wirkolaene å hoppe etter.. edit: Det plaget meg aldri noe særlig at Bjørgen vant det meste, men nå kunne det vært kult om noen andre enn Johaug tok seieren innimellom. Weng, Kalla, Østberg eller noen up and coming jenter. Endret 18. desember 2019 av frohmage Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 frohmage skrev (10 minutter siden): Weng, Kalla, Østberg Astrid Jakobsen har vist lovende form så langt, noen seirer til hun hadde vært fortjent også. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 Delvis skrev (2 minutter siden): Astrid Jakobsen Definitivt 100% enig! Skjønner ikke at jeg glemte å nevne henne. Ønsker henne faktisk seiere heller enn de aller fleste. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Hvor får svenskene disse kjempetalentene fra? På en håndfull år har de fått opp verdensklasse i Stina Nilson, Ebba Anderson, Jonna Sundling, Maja Dahlquist, Frida Karlsson og nå denne Svahn. Hva har vi i Norge i alderen 20-25? Zilch. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Pøh. Så lenge Johaug og Heidi leverer trenger vi ingen. Sprint er forresten ikke langrenn. Bare fjas for at mellomeuropeere skal gidde å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Benbjo skrev (2 timer siden): Hvor får svenskene disse kjempetalentene fra? På en håndfull år har de fått opp verdensklasse i Stina Nilson, Ebba Anderson, Jonna Sundling, Maja Dahlquist, Frida Karlsson og nå denne Svahn. Hva har vi i Norge i alderen 20-25? Zilch. Er ikke nok at vi skal ha de beste, men vi skal jaggu ha de beste i hvert årstrinn også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 5 minutes ago, failern said: Er ikke nok at vi skal ha de beste, men vi skal jaggu ha de beste i hvert årstrinn også. Nei, men det handler om neste generasjon. Vi har per nå ingen up and coming 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Tiril har virkelig fått dreis på skytingen nå før jul ? Moro å se Endret 22. desember 2019 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) Godt man har SVT, så man slipper noe av det surret TV2 driver med. Endret 28. desember 2019 av frohmage 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Huff... Vintersport og TV2 hører bare ikke sammen. Jeg syntes dem høres så fryktelig uengasjerte ut. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Ja, og de har reklame, og de kutter andre omgang av damenes storslalom når en norsk jente leder for å gå til starten av langrenn, uten å ha noe gratis alternativ for å se ferdig slalomen. Mina Fürst Holtmann endte forøvrig opp som nummer seks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Lindvik! For en prestasjon! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå