frohmage Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Kommer vel til å gå like bra som det gikk med "Skavlan" når de bytta kanal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Det eneste dette fører til er at ingen i Norden heller kommer til å se langrenn. Da er det ingen igjen etterpå. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 Nei, jeg tror ikke dette var det langrenn (og andre) trengte. Vi får se - kanskje nrk kan satse mer på andre vinteridretter - som kan øke interessen for de? Er ikke første gangen jeg har sluttet å følge visse sporter og oppdaget nye - på denne måten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Syns godt svenskene kunne fått et OL nå. Skjønner hvis de er skuffet nå. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Jeg syntes også at svenskene burde fått OL, mer snø der enn i Milano. Dessuten ville et OL i Sverige gjort det mindre sannsynlig med en norsk OL-søknad i minst 10 år til. Og det hadde vært supert om det ikke blir OL i Norge før etter 2038. Neste OL i Norge bør arrangeres i Nordnorge - og ses fra gyngestol ;o)) Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 NRK mister vintersportsrettigheter Fra og med 2021 står det i artikkelen. Nå har dem også mista rettighetene til skøyter... 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hvis ikke Even Wetten beholder jobben begår jeg statskupp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Halvard hanevold ❤️ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 De sier ingenting om hva han døde av.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 De sier ingenting om hva han døde av.... Det pleier å være et tegn på at vedkommende tok livet sitt. Det står ingenting om sykdom o.l i artiklene og han døde i hjemmet sitt. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ja. Men er litt rart at Ola Lunde kommenterer at han såg frisk ut i helga.... Tipper hjerte men at de ikke har fått bekrefta det. Håper virkelig ikke det var selvmord selv om ting kan tyde på det. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det kan være det kommer etterhvert også, om det sykdom f.eks kan familien holde tilbake den infoen til de selv vet mer f.eks. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Helt sykt. Hvil i fred sier bare jeg. Faen dette var dritt Selvmord? Wtf Jotun? Hvorfor skal han det ..: Endret 3. september 2019 av Lami Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det pleier å være et tegn på at vedkommende tok livet sitt. Det står ingenting om sykdom o.l i artiklene og han døde i hjemmet sitt.Det gjorde det ikke med Jan Werner Danielsen heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 (endret) Selvmord? Wtf Jotun? Hvorfor skal han det ..: Har du noen gode grunner som skulle tilsi at han ikke skulle gjøre det? Man skjønner aldri hvorfor folk gjør noe slikt. Eg har mange grunner til at min gode venn ikke skulle gjøre dette, gjorde det visst allikevel. De skriver ikke hva han døde av. Tyder på en tragedie av større dimensjoner dessverre Men håper, blir litt rart å si at man håper men alternativet er verre, at det er noe akutte greier. Håper de går ut med årsaken, uansett hva årsaken er. Vi må belyse temaet hvis det er verste utfallet denne gangen. Utrolig trist er det uansett. Endret 4. september 2019 av Jotun Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Syntes ikke man burde spekulere i sjølmord når det ikke har kommet noen uttalelse om dødsårsak, siden det fort kan oppstå rykter. Veldig trist er det nå uansett. Han var jo ikke mer enn knapt 50. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. september 2019 Del Skrevet 4. september 2019 Media, med sin bakstreberske måte å omtale selvmord på bidrar til slike spekulasjoner. Og måten ting blir skrevet på akkurat nå gjør dessverre enda mer skade. Han ble 49. 50 3. desember. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ingen dødsårsak. Dette gjør vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå