Mr_Spock Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Faen, det var close... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Sooooooo close! Det var ihvertfall kamp til døra det der. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Med sin første plass på pallen i verdenscupen.... tipper jeg spurttrening vil bli prioritert mer i fremtiden Håper det ikke er lenge til vi ser henne i samme situasjon (med et annet resultat) igjen!! Rart ikke Tiril var med i dag - hun var jo helt rå i går, i stafetten. Endret 20. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 pallplassen kom visst i grevens tid, var i ferd med å resignere https://www.vg.no/sport/skiskyting/i/Qlv23W/la-opp-i-desember-roert-tandrevold-med-karrierens-foerste-pallplass Nå vet hun, at hun kan være helt i toppen på en god dag, det er kanskje viktigste "lærdommen" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 endte med litt tråklesøm Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 (endret) Marthe Olsbu med finfin 3 plass 3,5 sekunder bak vinneren på sprinten, utrolig jevn felt idag Endret 24. januar 2019 av slipten Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 glad for at vi har Marte Hva skjede med Dahlmeier?? den verste bråstoppen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Hvordan gikk det med Ingrid og de andre? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Overlegen Therese i Sverige! Virker som hun er i ferd med å gå seg i form til VM! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 lurer på hva Astrid Uhrenholdt Jacobsen har fått i frokostblandingen sin, litt av et "comeback" etter nesten to år uten individuell pallplassering. Fint det var hennes tur. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Venezuelas langrenns-håp, Adrian Solano, skal visstnok stille opp i Vinter-OL Beijing 2022 https://youtu.be/AVcsaDha2m4 https://youtu.be/XD4nTlKqiB0 Trengs vel å finpusse teknikken "litt" for å hevde seg i medalje-strid. Spørs om tre år holder til forberedelsen? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Venezuelas langrenns-håp, Adrian Solano, skal visstnok stille opp i Vinter-OL Beijing 2022 Akkurat som de fleste norske utøvere ser ut i sommer-OL. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat som de fleste norske utøvere ser ut i sommer-OL. har du noen eksempler? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Venezuelas langrenns-håp, Adrian Solano, skal visstnok stille opp i Vinter-OL Beijing 2022 Trengs vel å finpusse teknikken "litt" for å hevde seg i medalje-strid. Spørs om tre år holder til forberedelsen? Bare vent til sosialismen ødelegger langrenn i Norge også! Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 (endret) har du noen eksempler? Nei, det har jeg ikke (siden det ikke er helt sant), men synes det er et eller annet klamt med videoer som viser gjør narr av folk som ikke kan gå langrenn. Endret 26. januar 2019 av frohmage 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Bare vent til sosialismen ødelegger langrenn i Norge også! Det sosialistene gjorde feil i det aktuelle tilfellet, må ha vært å plukke ut en voksen mann. og forsøke lage habil skiløper ut av det. Burde heller lært av "sossene" i Kina, Øst-Tyskland, etc.dvs. plukket en pur-ung sjel og lært opp fra grunnen av. Jeg snakker av "erfaring" - har du aldri sittet på en hest før du er voksen, blir du neppe en god rytter. (jeg datt av etter tre meter) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Nei, det har jeg ikke (siden det ikke er helt sant), men synes det er et eller annet klamt med videoer som viser gjør narr av folk som ikke kan gå langrenn. Enig med deg i det. Det er forøvrig ikke min intensjon eller vinkling å fremstille det slik. Snarere et realistisk spørsmålsteng om hvorvidt dette har noe for seg. Altså. her er det vel for mye å ta igjen til at det har noe for seg? (ja jeg vet "det viktigste er å delta" osv. men ville vel gått for en i tidlig tenårene å satset resursene på) btw, Adrian Solano hadde visstnok ikke engang sett snø i virkeligheten, før han dukket opp i Lahti. De som sender personen har ikke akkurat vært særlig ansvarlige, for å uttrykke det slik. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Akkurat som de fleste norske utøvere ser ut i sommer-OL. Olympiatoppen sørger heldigvis for at det ikke skjer. I motsetning til mange andre land har Norge ganske strenge krav for både vinter- og sommer-OL-deltagelse, noe som betyr at kvoterte plasser blir stående ubrukt snarere enn at håpløse amatører får bruke det som et personlig ego- og PR-prosjekt. 4 Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Sterk langrennstropp russerne har. Spent på hva de kan utrette i VM. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Det er ikke den mest spennende herrestafetten jeg har sett..... vinner russlands første eller andre lag liksom.. Men stafett - er stafett, som de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå