Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Det er jo ikke vits å ta ut løpere som går halvhjertet i et løp for så å reise hjem.....

Med mindre noen overrasker veldig, så blir vel resultatet det samme for en del av de som ble plukket i stedet for Northug.

Knapt bedre plassering enn hva en halvhjertet Northug får til.

Benekter ikke at Northug er i dårlig form, men det er jo tydelig at fyren har en plan for oppkjøring frem til OL, da syns jeg han skal få iverksette den planen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skipper Tour de Ski i år. Håper Northug ikke legger opp, til tross for at landslaget gjør hva de kan for å "hjelpe ham i form". Heldigvis har vi Johannes som medaljefavoritt med til OL. Håper han holdes på rekruttlandslaget/sprintlandslaget et par år til.

Lenke til kommentar

Det er jo vinter  :) Når det går dårlig på ski må man vel kunne trøste seg med noe annet.

Skal vi diskutere fotball her også, mener du?

Nei, men neste gang Norge vinner VM i fotball i slutten av desember, så kan det gjerne nevnes i denne tråden for min del.

Ellers ser det ut til at det er TV2 som skal sende alpint* i ukene fremover. Er det noen som har tips til reklamefrie kanaler som sender dette (eventuelt på nett)?

*eller er det bare slalom de skal sende mon tro?

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...