Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Det er jo ikke vits å ta ut løpere som går halvhjertet i et løp for så å reise hjem..... Med mindre noen overrasker veldig, så blir vel resultatet det samme for en del av de som ble plukket i stedet for Northug. Knapt bedre plassering enn hva en halvhjertet Northug får til. Benekter ikke at Northug er i dårlig form, men det er jo tydelig at fyren har en plan for oppkjøring frem til OL, da syns jeg han skal få iverksette den planen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Bra artikkel: https://www.vg.no/sport/langrenn/northug-vrakingen-nei-nei-nei/a/24216381/ Dyrhaug? Han er med ... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Den artikkelen treffer spikeren på hodet 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Surt. 5 hundredeler bak første, 1 hundredel bak andre. Men uansett imponerende at Kristoffersen hele veien leverer stabilt gode resultater. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Tror jeg skipper Tour de Ski i år. Håper Northug ikke legger opp, til tross for at landslaget gjør hva de kan for å "hjelpe ham i form". Heldigvis har vi Johannes som medaljefavoritt med til OL. Håper han holdes på rekruttlandslaget/sprintlandslaget et par år til. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Gull til Carlsen i Saudi! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Om ikke det er nok sjakkhysteri ellers, enn at skal blandes inn her også. Sjakk er vel ikke vintersport. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det er jo vinter Når det går dårlig på ski må man vel kunne trøste seg med noe annet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Fler enn meg som syntes den seieren til Van der Graaf var helt herlig? Første verdenscupseier (hvis jeg hørte riktig) og det på hjemmebane i tillegg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Helt greit. Kalla har ikke mulighet i sammendraget på TDS likevel, det er i OL hon skal ha formen.Det er Heidi Weng som gjeler nå. Kanskje Østerberg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det er jo vinter Når det går dårlig på ski må man vel kunne trøste seg med noe annet. Skal vi diskutere fotball her også, mener du? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Endelig ser Cologna ut til å være tilbake. Se for dere et OL med Ustiugov, Klæbo og evt. Northug i form, med en Sundby og Cologna som forsøker å male disse førstnevnte i senk før en sluttspurt. Drømmescenario, men blir vel med drømmen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 (endret) Det er jo vinter Når det går dårlig på ski må man vel kunne trøste seg med noe annet. Skal vi diskutere fotball her også, mener du? Nei, men neste gang Norge vinner VM i fotball i slutten av desember, så kan det gjerne nevnes i denne tråden for min del. Ellers ser det ut til at det er TV2 som skal sende alpint* i ukene fremover. Er det noen som har tips til reklamefrie kanaler som sender dette (eventuelt på nett)? *eller er det bare slalom de skal sende mon tro? Endret 31. desember 2017 av frohmage Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Sør også, trodde Weng skulle tatt igjen bitcha på klatringen. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Forfang taklet ikke presset. Sjokk Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Snakk om knall og fall i herreløpet i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Endelig en bra norsk dag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Noen som har oversikt over hvor mange løp Weng har rotet til med å være en superkløne? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Hah! Dem jeg husker best er den sprinten som ho leda, og gikk feil. Dernest var det den fellesstarten som ho også leda, og gikk imål ei runde for tidlig. Det her var mer uhell enn noe annet da, men alikevel. Lista begynner å bli litt ufortjent lang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå