Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja stemmer. Hun har bronse fra stafett OL 2014 og sølv i U23 fra 2010. Veldig rart jeg aldri har lagt merke til hun før da nei ....

Endrer fortsatt ikke det faktum at 1) hun er ikke noen ener å strekke seg etter, 2) Hanevold sier mye piss på TV.

Lenke til kommentar

Åja stemmer. Hun har bronse fra stafett OL 2014 og sølv i U23 fra 2010. Veldig rart jeg aldri har lagt merke til hun før da nei ....

Endrer fortsatt ikke det faktum at 1) hun er ikke noen ener å strekke seg etter, 2) Hanevold sier mye piss på TV.

1) Langrennsmessig sett, jo. Hun er ABSOLUTT noe å strekke seg etter.

2) Når du prøver å finne drit om fyren, men bommer totalt og nekter å innse det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Langrennsmessig sett? Hvor får du det fra? Hanevold sa ikke det. Slutt å endre konteksten på sannheten bare fordi du mener det passer bedre inn og du ønsker å kverulere, som vanlig.

Bommer på hva? Jeg vedder på at du ikke fikk med deg hva som ble sagt, men var mer opptatt med å sjekke Instagrammen til Henrik Kristoffersen.

Forørig, hvis hun er så god langrennsmessig og kjent og det hele ifølge dere, hvorfor har hun ikke inviduelt annet enn et sølv i U23 fra 2010? Eller betyr god = drevet med langrenn?

Jaja. Da regner jeg med at hun dama her vinner flere skiskytterrenn siden hun er så god, kan bare henvise hit.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvor mange har egentlig vært på pallen de siste årene i kvinnelagrenn? Snakker vi om 20 jenter totalt siden 2013, om vi ser bort i fra de norske? Herrmann var nå på pallen en 4-5 ganger ene sesongen da Kikkan Randall var verdens beste sprinter. 

Har man vært på pallen 4-5 ganger i løpet av en sesong, vil jeg påstå at det er mer enn "drevet med langrenn". Jeg kverulerer vel, som vanlig.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...