Wheeljack Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Nesten litt vondt av Robert nå, fikk ikke beholde den så lenge. Herregud for et sinnsykt hopp av Kraft. Bare en halvmeter bak der Vassiliev assplanta for et par år sida. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Kjedelig med en fuckings østerriker. Nå vinner vi! Kom an Stjernen! YES! Herlig! Fantastisk hopprenn!! (y) Endret 18. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Blir neppe noe "Raw Air" igjen. Nytter ikke å ha hopprenn i Norge. YES! Herlig! Fantastisk hopprenn!! (y) 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Mye skjer på en drøy time. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Blir neppe noe "Raw Air" igjen. Nytter ikke å ha hopprenn i Norge. YES! Herlig! Fantastisk hopprenn!! (y) Og? Null sammenheng, bra jobba smarten! Endret 18. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det. 9 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hvorfor klages det på RawAir? Artig konsept! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det.Kommer ut av hva? Rektum? Først skriver jeg at jeg tviler på det blir noe slikt igjen fordi det er alltid problemer med vindforholdene i Norge, så skriver jeg at dagens hopprenn var bra siden Norge vant. Begynn å les, konseptet trenger ikke å være bra fordi dagens hopprenn var gøy å se på. Er det mulig ... Endret 18. mars 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det.Kommer ut av hva? Rektum? Fortsatt du som kommer dårlig ut av det. Bra jobba! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hvorfor klages det på RawAir? Artig konsept! Hva er konseptet egentlig? Hva er greia med "Raw Air"? Har hele skiflygingsupen endret navn til det nå? Jeg har kun sett rennet som var i dag, men det var jo bare vanlig skiflyging. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Raw Air er et nytt konsept for den sesongen her. Ei slags norsk hoppuke, hvor alle individuelle hopp teller sammenlagt. Kvalik og lagkonkurranse inkludert. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Du har helt rett i at det er null sammenheng, men det er du som kommer dårlig ut av det.Kommer ut av hva? Rektum?Fortsatt du som kommer dårlig ut av det. Bra jobba! *DF når du siterer noe uten å vite hva du siterer* Igjen, kommer ut av hva? Hvordan passer den setningen i det hele tatt inn. Og hva er poenget med å si det samme igjen! Les igjen, begge to - fordi dagens hopprenn var bra betyr ikke det at konseptet er ideelt. Jeg trodde ikke det var vanskelig å forstå, men en gang kverulant - alltid kverulant. Handler om å lese - ikke hvem som kommer ut av hvilket hull. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Hopp og alpint har jeg kuttet ut å følge med på. Skøyter har jeg ikke sett på årevis.Alt som har intervaller og ventinger gidder jeg ikke følge mer. Blir for mye bortkastet tid. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Først skriver jeg at jeg tviler på det blir noe slikt igjen fordi det er alltid problemer med vindforholdene i Norge, så skriver jeg at dagens hopprenn var bra siden Norge vant. Det er problemer med vind overalt. Det er lite å gjøre med at det plutselig kommer en jævla storm når det først skal arrangeres. Det er et kult konsept som jeg tror faktisk kommer til å bli. Se på spenningen. Skiller 5 poeng etter 14 hopp mellom lederne og sånn ett poeng mellom plass tre og fire. Så langt har få (eller ingen) av hopperne klaget på konseptet. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Synes det viser mye av Monet å fremdeles fortsette. Kom igjen! Og heia de norske selvsagt! Tiril fremst i rekka enn så lenge. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Holy moly.... Tiril kan jo ikke miste seieren nå Endret 19. mars 2017 av Goodall Lenke til kommentar
Samara Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Imponerende og gøy Og veldig viktig for Tiril mentalt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Faen vant hun?! Konge! (var på trening) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Noterer meg at Benbjo er fraværende når Norge gjør det bra. xD 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå