Goodall Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Da fikk Sundby 5 mil seieren da, han klarer vel unngå tryn eller stavbrekk nå Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Sånn ja! Der var den luka han trenger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 (endret) Skyter seg bort igjen. Endret 11. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ikke spesielt spennende med Bjørgen til start, for overlegen. Synd ikke Johaug kan være med for å gi litt konkurranse. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Ja hvor langt blir det ned til 2. plassen? 1, 2 eller 3 minutter? Nesten ett minutt nå, og Marit er vel sikkert den eneste som ikke har planer om å senke farten edit: 2 minutter nå ja...hun burde hatt med sønnen sin i pulk på siste runde så kunne de andre tatt innpå noen sekunder hvertfall Endret 12. mars 2017 av Goodall Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Aune er døv på venstre øre, har tinnitus, og flere forskjellige svimmelhetssykdommer bl.a. krystallsyke. Så er han skihopper, og gjør et kanonhopp i dag. Creds til han! Endret 12. mars 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Er det faen mulig. 2 runder etter 5min, på liggende, på Olsbu. Så sykt bra denne stafetten begynner!! Idiot. Endret 12. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Pokkern altså. Hver eneste fordømte skiskyting løp blir ødelagt av ræva skyting.Glem det. Dra hjem og tren Endret 12. mars 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Spenninga er liksom borte rett etter at hele konkurransen har begynt. Ekstraskudd er jo en ting men to hele strafferunder? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ja, hele spenningen borte. Hadde jeg vært gutta hadde jeg bare gått derfra. Hva er poenget, og hvor er motovasjonen til å gå blandt de siste. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ja hvor langt blir det ned til 2. plassen? 1, 2 eller 3 minutter? Nesten ett minutt nå, og Marit er vel sikkert den eneste som ikke har planer om å senke farten edit: 2 minutter nå ja...hun burde hatt med sønnen sin i pulk på siste runde så kunne de andre tatt innpå noen sekunder hvertfall Hadde de gått femmil hadde Bjørgen hatt tid til å få en ny sønn før de andre kom i mål. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Slenger meg på hylekoret om vraking av Petter Northug. 8 plass på 50 km i VM med stigende form, viser vel at han har noe å gjøre i Canada. I forhold til resten av den grå gjengen, tror jeg også det hadde gitt mer PR å sende en PN over dammen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Gir liten mening for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Helt latterlig. Petter og Emil er de eneste med humor av langrennsprofilene Edit: Det var ikke et argument Endret 13. mars 2017 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Helt latterlig at Petter blir vraket. Norge har en 10 mannstropp de sender til Canada, det vil si at landslagsledelsen tenker at det er 10 stykk som er bedre enn Petter i Norge. Sett bort ifra 5-mila i Kollen (som ikke er å sammenligne med løypene i Canada) har vel det ikke vært 10 personer bedre enn Petter på sprint og 5 mil i hele verden de siste ukene. Når man i tillegg ser formen til Petter nå i forhold til i VM er det helt latterlig - Petter er en klar kandidat til å ta seieren i Canada.Det er utrolig at Petter skal bli behandlet så elendig når han A) Har hentet inn masse millioner og medaljer til skiforbundet B) aldri har blitt tatt i doping. Punkt B) er jo den rake motsetning til yndlingene Johaug og Sundby. Helt vanvittig. Endret 13. mars 2017 av PhelpsTransposed Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Northug -Hatet av Løfshus -Elsket av Norge 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Men ingen bombe at Løfshus er en k*k. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Sett bort ifra 5-mila i Kollen (som ikke er å sammenligne med løypene i Canada) har vel det ikke vært 10 personer bedre enn Petter på sprint og 5 mil i hele verden de siste ukene. Når man i tillegg ser formen til Petter nå i forhold til i VM er det helt latterlig - Petter er en klar kandidat til å ta seieren i Canada. Hva i all verden kan du basere det på, når forrige femmil var i i februar i fjor? Han endte forøvrig på sjetteplass, bak tre andre nordmenn. Forrige gang han var på pallen i tremil var 16 måneder siden, og da var det firedobbelt norsk. Du kan ikke regne med å få plass på landslaget når du hverken er gullkandidat i en eneste øvelse eller et talent i utvikling. Jeg sverger, dere ville sutra om Northug ble utelatt av laget fordi han lå i koma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå