hightow Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Igjen angrep på media fra skiforbundet. http://www.vg.no/sport/langrenn/ingvild-flugstad-oestberg/flugstad-oestberg-foelte-seg-traakket-paa-under-vm/a/23944622/ Det er landslaget sitt ansvar å gjøre utøverene mentalt rustet til å snakke med media. Media kan ikke ta åp henne med silkehansker for at hun ikke skal bli deppa. HDe må jobbe med utøverene sine så de tåler å tape, og tåler å få spørsmål om det. Angrep fra hvem? Skiforbundet eller Østberg selv? Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg var unøyaktig der. Denne gang fra Østberg. Men jeg mistenker at det reflekterer litt holdningen innad i laget, når både landslagsledelsen og utøvere angriper media. Lenke til kommentar
olros Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Tenkte å dra opp å se på 5-mila på lørdagen. Kjøper billigste billett og må dermed velge mellom å stå på "Vm-haugen" og "Vm-knollen". Har ikke vært der på mange år. Noen som har anbefalinger/erfaring i forhold til plassvalg? Hvor er det best å være? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Tenkte å dra opp å se på 5-mila på lørdagen. Kjøper billigste billett og må dermed velge mellom å stå på "Vm-haugen" og "Vm-knollen". Har ikke vært der på mange år. Noen som har anbefalinger/erfaring i forhold til plassvalg? Hvor er det best å være? Jeg likte VM-haugen når jeg var på VM i skiskyting i fjor var det vel, eller året før husker ikke. Det var stort og flere steder å stå, kunne stå helt med løypa om du kom tidlig før folket. Hadde valgt der igjen. Eneste kjipe var at det sto en høyt kameratårn for TV helt fremme i hjørnet. Å se på disse skjermene var vanskelig da de var for langt i fra for meg, så måtte holde meg til speaker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Solumdal gjør comeback i skiskyting. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Syns det er en skandale at Skiforbundet dekker Johaugs utgifter, det burde være likt for alle. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Syns begrunnelsen er ok. Men skeptisk til å bruke så mye penger. Men spørsmålet er vel om hun er mer verdt for skiforbundet i Ol enn utgiftene på saken... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Helt greit at forbundet tar kostnadene. Om Johaug skulle tape (noe hun i praksis har gjort i og med at denne sesongen gikk tapt), vil hun uansett ha tapt fryktelig mye økonomisk på dette. I tillegg vil hun sikkert slite med ryktet i utlandet, og være mindre attraktiv for internasjonale sponsorer (Fisher har vel alt trukket seg?). Når idretten i tillegg fører praksisen "man er skyldig til det motsatte er bevist", blir det helt sikkert hardt nok for Johaug uansett hvordan det ender hos CAS. Man har ansvar for ting man putter i seg selv, men når landslagslegen kommer med krem, så bør det være formidlende. Jeg tror ikke NSF hadde dekket utgiftene om det var Northug som skulle til CAS, men det er vel en annen sak. Johaug er en akseptert gullkalv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Fisher er, tilbake etter dommen har de sagt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 (endret) Amman lander som en dump gang på gang. Mennesket har aldri nedslag og er helt katastrofe. Likevel får han gode stilpoeng. Helt på trynet. 9 diskvalifiserte i kvalifiseringen, deriblant flere norske. Razzia delux. Endret 10. mars 2017 av Lami Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Bare å følge med på X Games fra klokka 19. 4 av 8 nordmenn i finalen i snowboard slopestyle. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Tirill med 2 nuller i sprint og god fart i sporet, artig hvordan etter VM alt går så mye bedre Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Typisk norsk det, å gjøre det bra når mesterskap er over. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 VM skulle ha starta nå hehe Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Takler ikke presset i et VM. Svake mentalt.. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Nå tok jo Tiril to sensasjonelle gull på hjemmebane så vil ikke kategorisere henne som en som ikke takler presset. Hun er bare ikke stabil nok. Martin derimot er definisjonen på en som ikke takler presset. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 GO Niskanen, kult om Finland stikker av med seieren på 5 mila i holmenkollen forran en drøss med jagende nordmenn Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Niskanen? Etter VMet? Neitakk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 MJS må gå ifra. Har ikke sjanse på spurt. Dette har Finnen i sin hule hånd Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Ja. Nytter heller ikke å dra på finnen kilometer etter kilometer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå