Goodall Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Nei med mye bom og 1 strafferunde, skal vi være glad for at det var mye dårlig skyitng over hele linja Hadde bare 4 mere bom en Tyskland på 1. plass som hadde 1+7 vi hadde 1+11 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Kristoffersen kjørte ut... Hirscher tar nok slalomkula nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Alt kan skje i det rennet der. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Stjerneskuddet Kristoffersen har slukna. Våkner neppe opp igjen denne sesongen. Han skulle ha holdt seg til slalåm. Og ikke rota seg borti storslalåm hvor manglende kroppsvekt er et handicap. Endret 5. mars 2017 av doro8 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 For en pangstart for herrene på skiskyter stafetten da 0 BOM Ser jo jaggu ut som vi kommer til å veksle først! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Leder ikke Hircher slalomcupen med 60 poeng? Syntes dem nevnte det innledningsvis. Dvs at han må kjøre ut og Henrik kjøre seg opp til en 3.plass for å tangere. Trur det kan bli veldig tøft. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Å på 6. skyting gikk vi fra 1. til 4. 30 sekunder bak edit: Jaja vi klarte å sikre 3. plassen da 2. plass for damene og 3. plass for herrene må jo være bra med tanke på reultater denne sessongen Endret 5. mars 2017 av Goodall Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Da anker FIS Johaug-saken gitt. Det hadde jeg ikke regna med. FIS Doping Panel sier i sin begrunnelse at straffen er på den lavere enden av mulige sanksjoner, og de mener at straffen ikke gjenspeiler at Johaug ikke klarte å få med seg dopingadvarselen på pakningen, til en medisin som var kjøpt i utlandet og som var ukjent for henne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Naivt å tro at de ikke kom til å anke. Dette var ventet. Nå ryker fortjent OL! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Nuvel... straffen kan bli akkurat den samma. For å sette et eksempel, pluss jekke Norge litt ned fra sin høye moralske hest så hadde en 20+ mnd om vært mer passende. Også i tråd med lignende dommer tidligere. Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 "De hadde ingen grunn til å anke." Advokaten er på tur igjen. En anke lå alltid i kortene når dommen ble én måned kortere enn det som var foreslått slik at hun kunne få full oppladning før OL. Blir nok ingen OL på Therese. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Helt greit at de anker dommen, viktig at dommen blir satt utenfor Norge, for at vi ikke skal kunne beskyldes for å særbehandle våre egne. I det minste burde dommen gå helt opp til OL, men kan vel fort gå over OL også. Håper skiforbundet rydder opp i sine forferdelig dårlige dopingholdniger, og all ukulturen som finnes der. Legg merke til hvor få utøvere det er fra andre idretter som står opp for Johaug. I idretter som tar antidoping seriøst så vil selv utøvere som holder på med breddeidrett sjekke alt av legemidler de tar opp mot WADA sin liste. Skikkelig kjipt for Johaug at hun tar støyten, men når en ikke gidder å passe på hva en får i seg som idrettsutøver på aller høyeste nivå så må det komme en straff. Slutter en å holde idrettsutøvere ansvarlige for hva de selv putter i kroppen sin er det umulig å dømme noen for doping, da kan de bare frata seg selv alt ansvar og la legene sine sprøyte kroppen full av dop. Endret 7. mars 2017 av PhelpsTransposed 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka. Ja, det syntes jeg var veldig rart og. Den hilsenen fra Johaug til laget kunne de fint ha spart seg for å sende på TV. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Blei egentlig provosert av NRK og Bjørgen sine uttalelser også. Greit at dem er venner og støtter hverandre, men hva som sendes på internasjonal TV fra statskanalen kan bli veldig... veldig feiltolka.Ja, det syntes jeg var veldig rart og. Den hilsenen fra Johaug til laget kunne de fint ha spart seg for å sende på TV. Tenk det hylekoret om det hadde vært en russer. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Niskanen --> myllylä Ustyogov --> En annen russer.... Endret 7. mars 2017 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Niskanen --> myllylä Ustyogov --> En annen russer.... Apropos Ustijugov så er ikke de utestengte russerne faktisk dømt. Kun mistenkt foreløpig. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Mhmmm... De er vel navngitt i mclaren rapporten. Helt ok for meg at de ble utestengt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Myllylä innrømte bruk av EPO, ikke bare i 2001, det er LITT annet enn Johaug sin situasjon da. - Jeg har personlig tatt EPO intravenøst, men jeg vil ikke ta stilling til hvem som har gitt meg det, sier Mika Myllylä der. - Når har doseringen skjedd? - Det har skjedd iløpet av min karriere, uten nærmere presisering, svarer han. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå