Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er vel nærmere plass på sprinten enn Marthe er på distanserenn. Bjørgen, Weng, Jacobsen og Østberg går vel det de vil. Falla, Harsem og Østberg går sprinten. Bjørgen om hun "gidder". I forhold til medaljer, er både Eide og Kristoffersen turister i år, dessverre. 

Lenke til kommentar

Syndby er en kapasitetsløper. Likevel har han vist at han ikke har kapasitet til å sprenge feltet når alle har spisset formen (individuelle medaljer=0). Jeg håper han klarer det i år, men jeg mener likevel det er uheldig med alle eggene i samme kurv. Om det snør, om en eller annen utlending klarer å holde følge på 30km (Ustiugov, Magnificat, Harvey, Dario, svensken eller briten), ser jeg ikke helt at Sundby tar dem i siste bakken. I tillegg er det vel uklart om Belov, og Vylegzjanin (?) får lov til å stille i VM. Om Northug viser formstigning og finner formen, bør han kastes inn på laget uansett. Om det så skulle være på bekostning av Dyrhaug eller Røthes taktiske hjelp til Sundby. Med Northug i form vil flere land være interessert i å holde tempoet oppe for å riste ham bort.

Lenke til kommentar

Noen som vet når fristen for å anke går ut?

Nif ankeutvalg er 14 dager. CAS er 21 dager fra mottak av avgjøreslen. Mens WADA kan anke inntil 21 dager etter at de har mottatt saksdokumentene, eller inntil 21 dager etter at ankefristen til partene, IOC og FIS har utløpt.

Så bare å merke dagene i kalenderen for her er det det nok av datoer å holde styr på

• Liker 1
Lenke til kommentar

En dom som er lagt opp til at ol rekkes et da det alle har forventet.

Tipper det går rett igjennom og Johaug er neppe så innstilt på frifinnelse som hun tilsynelatende har vært i media. Men hun kan jo ikke si i media at hun forventer 12 13 mnd.... Hehe...

Blir spennende videre nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...