Benbjo Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Martæ er så sjuk han. Tatt igjen teten etter å ha vært 1 min bak. Og det med bom! Umenneskelig det han får til. Tidenes beste. Amatør Emil... Ga bort den pallplassen. Han har gjort akkurat det samme tidligere. Ikke lært av sine feil. Uansett passe lovende, men er jo milevis opp til Martæ. Sølv i VM blir jo som gull å regne. Gullet kan de egentlig bare gi til franskmannen før start. Endret 7. januar 2017 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Takla ikke presset?? Sikkerhetsstaget løsna Jo midt i svevet der. Nå har jeg rett og slett skikkelig vondt av gutten. http://www.vg.no/sport/hopp/daniel-andre-tande/tande-tar-paa-seg-all-skyld-jeg-var-preget-av-alvoret-rundt-meg/a/23891777/ Sier det selv... 1 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Oi oi oi oi...det kan umulig bli norsk seier på tds i dame klassen... dette ser mørkt ut før morgendagen Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Det norske smøreteamet skapar spenning igjen. Kombinasjonen astmamedisin, litt doping og smøretabbar for Noreg sørger for at langrennssporten er redda. Endret 7. januar 2017 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Bekmørkt... Stina Nilsson kommer til å dominere langrenn i mange år fremover. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Nilsson, år fremover? Ha ha ha. Østberg valgte den type smørning selv og viste seg å være total bom. Forøvrig latterlig at ikke Svendsen klarte å ta italieneren. Herregud altså. Endret 7. januar 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Oi oi oi oi...det kan umulig bli norsk seier på tds i dame klassen... dette ser mørkt ut før morgendagen Er Nilson noe god opp bakken, da? Weng flakser jo opp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 19 sekunder skal da være mulig? 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Nå har Nilsson tatt veldig store steg den sesongen her og viser veldig Bjørgen-takter, så tror ikke ho skal avskrives helt. Denne avslutninga her har ho dessuten litt mer å gå for enn tidligere. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Er det bare meg eller er TdS i år ufattelig kort? I morgen er allerede monsterbakken jo, og har bare gått disse 5-10-15km løpene. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Nei, jeg også reagerte på det. 3-mila til (fra?) Toblach var f.eks ikke med i år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Nei, jeg også reagerte på det. 3-mila til (fra?) Toblach var f.eks ikke med i år. De kommenterte vel at den skilte for mye så den er ute av programmet. At det er få renn skyldes vel lite snø i Europa Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Synes 3 og 5 mila fortsatt skulle vært med. Er jo ikke gøy uten. Uansett, var det noen som sa det ikke ble norsk seier Nilsson har parkert. Kjør Weng og Parmakoski! OMG JA ØSTBERG KJØR!!! Endret 8. januar 2017 av Lami Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Gøy med Weng! Nilsson skuffet veldig. Skulle tro hun var bedre opp bakken Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jaja... Weng var jo helt Johaug i dag GRATULERER MED DAGEN Weng Rimelig rå avsluttning an Nilsson også da, greatulerer med VELFORTJENT 3. plass Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Gøy med Weng! Nilsson skuffet veldig. Skulle tro hun var bedre opp bakken Basert på absolutt ingenting, eller bare din evinnelige sutring om nordmenn? 4 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Stina Nilsson kommer til å dominere langrenn i mange år fremover. Mange år fremover, men ikke i år? Du er en mester på å jinxe. Russeren for et par dager siden. Nilsson nå. You do you, Benbjo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå