Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man begynne å se langrenn på TV2 nå.. Må innrømme at jeg ikke har fått med at TV2 skal sende v-cupen i langrenn :-O

Kommer til å gå glipp av mye langrenn da jeg har for vane å bare sjekke nrk tv oversikten for vintersport

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

TV 2 har kjøpt alle ski rettigheter i sveits de neste 6 årene, så alt av alpint, langrenn hopp osv sender tv 2. 

Heldigvis er det ikke skiskyting i Sveits :w00t:

Om ikke NRK lisensen var sur nok fra før av så gjør det der det enda verre. Riktignok "bare" øvelsene i Sveits men alikevel...

Lenke til kommentar

Er nok ikke demotiverende i det hele tatt. Må være veldig inspirerende og tenke på at man gjør det så bra til tross for at man ikke er i 100 % enda. Opererte blindtarmen i oktober og mistet en god del trening. Kommer til å være vårt sikreste kort til VM når hun når toppformen.

Mye mer demotiverende for Tiril Ekchoff og Fanny Horn Birkeland som ikke klarer å treffe blinker når det så vidt er vind. 6 runder er helt latterlig i slike forhold. 

Lenke til kommentar

Ekchoff har jeg ikke særlig tro på. Var et blaff.

Olsbu blir nok vår neste ener.

Jeg opplever at det er mest den mentale biten som setter en stopper for Eckhoff. Synd at ikke Tora Berger holdt på lenger, for tror hun hadde utviklet seg mye bedre med henne som støtte i bakhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...