Goodall Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 For en fiasko på dame skiskytinga da Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Ah, Calle har fått "astma" han også. Astma-kongen går i fra! Klæbo tar andreplassen! Vanvittig imponerende! Endret 4. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Har Sundby rotet seg borti hormonbehandlinger? Står og sutrer og griner etter et helt ordinært verdenscuprenn tidlig i sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Hehe, Martæ bommet 2 på første ligg for å gjøre det litt spennende for seg selv. Nok engang altså, elendig skyting på de norske. Trenes det ikke på skyting i Norge? Ble litt overmodig i dag, Martæ Endret 4. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 At Bjørndalen er klart beste nordmann sier litt. Nærmer seg vel 50? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) Må man begynne å se langrenn på TV2 nå.. Må innrømme at jeg ikke har fått med at TV2 skal sende v-cupen i langrenn :-O Kommer til å gå glipp av mye langrenn da jeg har for vane å bare sjekke nrk tv oversikten for vintersport Endret 10. desember 2016 av Goodall Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hvorfor i aller huleste går langrennet på TV2??!?!?!??!??! *forbanna* Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Hæ? Hva faen skjer med langrenn på TV2?! De første løpene gikk jo på NRK. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 "Malermester" Shipulin i tet i spennende jaktstart Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 TV 2 har kjøpt alle ski rettigheter i sveits de neste 6 årene, så alt av alpint, langrenn hopp osv sender tv 2. Heldigvis er det ikke skiskyting i Sveits Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 (endret) NRK langrenns commentatorene er så dårlige at det er like greit. Pleier se langrenn på SVT jeg. Mye bedre kommentarer.(Tror ikke de heller overfører langrenn i dag, samme slags avtale kanskje jo det gjør de) Endret 10. desember 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 TV 2 har kjøpt alle ski rettigheter i sveits de neste 6 årene, så alt av alpint, langrenn hopp osv sender tv 2. Heldigvis er det ikke skiskyting i Sveits Om ikke NRK lisensen var sur nok fra før av så gjør det der det enda verre. Riktignok "bare" øvelsene i Sveits men alikevel... Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 SVT > TV2. I hvert fall når man får det gratis med VPN... Kjedelig med Olsbu, må være demotiverende å være så treig i sporet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Er nok ikke demotiverende i det hele tatt. Må være veldig inspirerende og tenke på at man gjør det så bra til tross for at man ikke er i 100 % enda. Opererte blindtarmen i oktober og mistet en god del trening. Kommer til å være vårt sikreste kort til VM når hun når toppformen. Mye mer demotiverende for Tiril Ekchoff og Fanny Horn Birkeland som ikke klarer å treffe blinker når det så vidt er vind. 6 runder er helt latterlig i slike forhold. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Ekchoff har jeg ikke særlig tro på. Var et blaff.Olsbu blir nok vår neste ener. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Marte Olsbu har aldri vært kjapp i sporet. Ikke blir hun det heller tydeligvis. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Olsbu har utviklet seg meget bra i sporet. Kommer hun opp mot nivået hun var på slutten av sesongen (fra VM og Khanty-Mansiysk) som blir å forvente vil hun bli vår beste, i alle fall stabilt sett. Utviklet seg voldsomt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Ekchoff har jeg ikke særlig tro på. Var et blaff. Olsbu blir nok vår neste ener. Jeg opplever at det er mest den mentale biten som setter en stopper for Eckhoff. Synd at ikke Tora Berger holdt på lenger, for tror hun hadde utviklet seg mye bedre med henne som støtte i bakhånd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Enig med blured her. Jeg tror Eckhoff ikke helt var klar for å få presset fra hele Norge på seg da Tora sluttet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Trodde Solumdal skulle bli den neste jeg, men visst falt av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå