Latias Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Fyren hadde nok fått beskjed fra det østerriske landslaget om å skade nordmennene. Meningen var nok å skyve Romøren av bommen slik at han mistet kontrollen og falt. Må si det var bra gjort av Romøren å holde seg fast i bommen. Er ikke alltid lett når du blir taklet bakfra i en glatt nedoverbakke. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 NERD!!! Haha, neida. Fett det da, men hvordan fikk du skia til Raich? Løp inn i løypa og tok skia en gang han falt? Nei, hehe jeg fikk tak i skia via kontakter på Atomic fabrikken. Det er jo sånn at WC kjørere har ski i søkk og kav. og siden Benny skulle bytte ut skiene med neste års modell, fikk jeg skia, som vanligvis blir ødelagt av suspekte grunner Men uansett så har jeg to par og bruker de i alpint selv ettersom skia har ekstremt god såle og prtfrkt stivelse osv. for min del. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Benjamin Raich har jo ikke vært A-kjører hos Atomic på år og dag, så skia hans er verdt null og niks. De bytter bare ut ski som er rævkjørte og klistrer nytt belegg på gamle ski for å få de like som årets modell. Jo mer mettet sålen er, jo fortere går det. Alle som kjører alpint aktivt har jo tusen par ski, får "graderte" på b-lisens kastet etter seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Men skiene til Raich er 1000 ganger bedre enn vanlige alpinski man får kjøpt i butikken. Tror ikke de er så dårlige selv om de er rævkjørte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei, egentlig ikke. Eneste forskjellen er at de er like stive som graderte ski og håndplukket for hans preferanser angående tekstur i sålen og spenn. Er det GS eller DH-ski er de trolig byttet ut fordi kantene er borte vekk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Fortsatt litt kult å ha da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Helt klart, mulig jeg er litt misunnelig. Endret 15. desember 2008 av Goophy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er mer enn bare litt misunnelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Fortsatt litt kult å ha da Litt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke heng deg opp i små detaljer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Men du får det til å høres ut som om det er en liten ting. Er jo nesten det samme som å ha fotballskoene til Ronaldinho! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hadde jeg hatt den hadde jeg runket til dem hver kveld tror jeg. Nesten i alle fall. Heller de enn skia til Raich Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Men de som liker alpint bedre enn fotball hadde jo sett på det omvendt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Men de som liker alpint bedre enn fotball hadde jo sett på det omvendt. Det får tiden vise... :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Skiskyting begynner på torsdag, eller? Leste at de skulle være i Hochfilzen - igjen. 20 km, sprint og stafett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Igjen? Jeg tviler! Og jeg failet! Torsdag 18.12 10.25 V-cup skiskyting: 20 km menn Direkte fra Hochfilzen. Komm.: Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde. 14.05 V-cup skiskyting: 15 km kvinner Direkte fra Hochfilzen. Komm.: Andreas Stabrun Smith, Jon Herwig Carlsen og Ola Lunde. Endret 15. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Var noe med at Pokljuka hadde avlyst eller noe, derfor skulle de gå der to uker på rad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Høres logisk ut det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Trondheim senere i sesongen. Emil får vist seg frem på hjemmebane. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trodde ikke de gikk skiskyting i Trondhjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå