Knut Lavngard Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg kan ikke si at jeg har kjempestor sympati for Henrik Kristoffersen som dropper verdenscuprennet i Levi på søndag. Nei, det vert berre patetisk. Han kan gå til sak og vera så sur han vil, men stå over renn vert for dumt. Dårlege rådgjevarar. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Blir fint å se Heidi Weng i front denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg kan ikke si at jeg har kjempestor sympati for Henrik Kristoffersen som dropper verdenscuprennet i Levi på søndag. Nei, det vert berre patetisk. Han kan gå til sak og vera så sur han vil, men stå over renn vert for dumt. Dårlege rådgjevarar. Akkurat. Ser ut som lagkameratene krever endringer også, nå. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Astma dronningen vant gitt Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Ingen som følger med på langrenn/astmarenn lengere? Riktig nok var det bare åpningen av sessongen denne helgen, men alikevel.....helt dødt trudde jeg ikke det skulle være her Endret 20. november 2016 av Goodall Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Hvor gammel har Kasai rukket å bli? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hvor gammel har Kasai rukket å bli? 45-46? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) 44, blir kanskje bekrefta av kommentator i løpet av sendinga.. Endret 25. november 2016 av Karbutar 1 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) 44, blir kanskje bekrefta av kommentator i løpet av sendinga.. Er nok fare for at Christian Nilssen kjem til å masa om dette heile denne vinteren også.. Endret 25. november 2016 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hva faen skjer med sprinten nå?! Sjustart gang på gang. Jævla lassis. Og kommentatorene? "Planlagt". Kan de ikke bare kommentere snooker og holde seg unna. Er idiotiske utsagn fra de at jeg spyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Er nok fare for at Christian Nilssen kjem til å masa om dette heile denne vinteren også.. My point exactly. Nevnte det ved tre anledninger bare i går. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Komisk korleis kommentatorane latar som om det er spanande etter at Freund hoppa 4-5 meter lenger enn dei like før sa at han måtte. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Er nok fare for at Christian Nilssen kjem til å masa om dette heile denne vinteren også.. My point exactly. Nevnte det ved tre anledninger bare i går. Det er stilig med Kasai, men kommentatorene har klart å nærmest ødelegge hele greia ved å nevne det hver eneste gang det er bilde av han på skjermen. Og Nilssen er ikke noe særlig til kommentator uansett. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 "Dette er hans *** hopprenn. I dag er han ** år og 176 dager gammel" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Påtalemyndigheten vil gi Johaug 14.mnd. Her har de tenkt lenge. Mister VM men rekker akkurat OL. Litt straff uten at det går utover det viktigste.... Johaug vil ha null. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Som forventet egentlig. Fortjent Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Gyldne middelvei. Johaug kan ikke anke dette - så dum kan hun ikke være. Spørsmålet er vel om WADA eller FIS (som virker å være noget forutinntatt) følger dette videre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Er det påtalemyndigheten som bestemmer straff? Trodde dette kun var det påtalemyndigheten ville ha av straff, men at hun enda ikke er dømt? Edit: nei. Hun skal fortsatt dømmes av domsutvalget ja.... Så hun har ikke noe hun kan anke enda. Men kan fortsatt føre saken sin. Endret 29. november 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Påtale legger ned påstand om straff. Jeg tror det skal mye til om domsutvalget i NIF gjør store endringer her. FIS har vel allerede varslet at de kommer til å anke dersom hun får for mild straff. For mild var vel alt under 2 år.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Det er eg enig i. Ble bare litt usikker når du sa anke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå