Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Uansett utfall av akkurat denne saken blir det feil i kommende sesong og langt fremover. Vinner norske utøvere blir det vel sagt at de fortsatt doper seg, og havner de bakerst nå blir det sagt at sånn går det uten doping. 

 

Zeebra, om du ennå ikke har hørt at salver trekker inn i huden har du et stykke igjen til en god fysiologisk forståelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såååå streng straff får ho nok ikke selv om det hadde virkelig satt et eksempel.

 

Landslaget til Norge kommer til å bli uglesett en god stund framover uansett om dem gjør det bra eller ikke,

Gjør dem det bra så blir kommentarene: "Dopere!"

Gjør dem det ikke så bra så blir kommentarene: "Går ikke så bra uten doping, nei?"

Det er lavere straff enn andre som har blitt tatt for bruk av stoffet.

Lenke til kommentar

Hun spurte flere ganger

 

Hva feiler legene til Norge? Samme lege som køddet det til for astmatikeren vår?

 

Hun blir tatt fordi hun oppgir til kontrolløren at hun har brukt denne salven ifølge Espen o sæthre. Så hun har ikke blitt målt med noe ulovlig?

 

Edit jo. Clostebol.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det tar ikke mer enn et par Google søk for å finne at denne kremen inneholder Clostebol. I tillegg så er den listet på drugs.com (https://www.drugs.com/international/trofodermin.html). Det finnes til og med app til både Android og Iphone hvor en kan sjekke denne kremen (https://www.drugs.com/apps/). Man kan jo også skjønne fra selve pakningen at den er forbudt (http://uploads.tapatalk-cdn.com/20130921/y2e5ajyv.jpg). Den selges kun i Brasil og Italia. Jeg kjøper ikke denne historien, men dersom Therese og legen har rett så er de amatører.

Endret av Stoltzekleiven
Lenke til kommentar

 

Zeebra, om du ennå ikke har hørt at salver trekker inn i huden har du et stykke igjen til en god fysiologisk forståelse.

Joda. Inn i huden og rundt i blodomløpet. Men da må hun ha brukt jævlig mye av kremen? I hvilken grad vil noe slik havne i blodomløpet?

 

Dessverre trengs det mikroskopiske mengder om dette stoffet har lang halveringstid og man faktisk leter etter det. Hun hadde i tillegg åpne sår så det er i blodomløpet nesten umiddelbart her, og da i større doser enn det som normalt ville trukket helt gjennom. Samtidig som dosene er over grensen for hva som kan oppdages, er de milevis under det som vil gi henne en anabol effekt på muskulaturen, for ikke å snakke om tidsperioden hun brukte dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må jo flire litt...

 

27 September:

Jeg tar aldri noe uten å sjekke

 

Selv har hun slitt mye med munnsår og fått flere innspill på salver og kremer som kan være lindrende og forebyggende. Da er hun ekstra påpasselig.

– Jeg sjekker både én, to og tre ganger, sier hun.

 

13. Oktober: 

Jeg har null skyld i dette

 

 

 

post-85775-0-70613700-1476364971_thumb.jpg

 

NRKs reporter i Siena, Italia, har teke bilete av ein pakke Trofodermin ho har kjøpt i dag

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Yeah, right...

 

Når utlendinger tas for doping, så sier jo vi at de har garantert gjort det! Uansett hvilke sminke og medisin-forklaringer de kommer med!

 

Samme gjelder nok nordmenn sett fra utlandet.

 

Så nå fikk nok resten av verden forklaringen på Johaugs prestasjoner, og Bjørgens abnorme muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...