Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bjøntegaard har aldri vært noe sikker men i dag har han gjort det veldig bra! Ellers har Norge prestert bra. Helt annen klasse enn damene som hverken kan skyte eller gå.

 

Jeg håper Shipulin ikke drar på tyskeren og tar første plassen. Eller at Bjøntegaard tar igjen!!

KOM IGJEN

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Så du det egentlig eller repeterer du bare det som blir sagt her?

 

 

Legit kommentar? Ja hvis det er legit å si dritt om langrennssporten så er det din mening. Det sier LITT om deg når du synes det var fint å si. Voks opp - det var ikke det. Kom ned på bakkenivå, å slenge dritt om andre er ikke kult selv om du synes det er kult. Sier litt når det sist kun var du og Hansern som sa dere enig i at det var fint å si, så ro i land.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Hvorfor digger du når Northug er cocky, men hater når Kristoffersen er cocky?

Fordi Northug ikke er en liten drittunge som slenger dritt om andre vintergrener og tror han er verdens beste. DERFOR.

Northug slenger ikke dritt, neida.

 

Si meg, har du sett på langrenn de siste 10 årene, eller noe sånt?

 

Den dagen Kristoffersen stopper på målstreken, roper barneskirenn, sier han er besg i verden, konstant slenger med leppa til konkurrentene, og kjører med østerrisks drakt, DA er han verre en Northug.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Legit kommentar? Ja hvis det er legit å si dritt om langrennssporten så er det din mening. Det sier LITT om deg når du synes det var fint å si. Voks opp - det var ikke det. Kom ned på bakkenivå, å slenge dritt om andre er ikke kult selv om du synes det er kult. Sier litt når det sist kun var du og Hansern som sa dere enig i at det var fint å si, så ro i land.

 

Av alle jeg har sett er det vel nesten du som synes det var en forkastelig kommentar. Både familie, venner og folk på forumet syntes det bare var et artig stikk mot langrennssporten. Fyren er i sitt livs form, har vunnet nesten alt og har slått alt av norske rekorder. Ingen før han har noen sinne vunnet Kitzbuhel, Adel Boden og Wengen samme sesong, selv ikke Stenmark. Og det i en idrett som er LAAAANGT større i verden enn det langrenn er. Da er det faktisk helt greit å komme med artige stikk mot andre idretter eller si at man per dags dato er den som har høyest toppfart i løypa, noe som faktisk er helt sant.

 

Jeg husker hvorfor jeg har blokket deg. Bare sjekker noen ganger hva du skriver for å se på idiotien folk faktisk presterer å lire ut av seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Legit kommentar? Ja hvis det er legit å si dritt om langrennssporten så er det din mening. Det sier LITT om deg når du synes det var fint å si. Voks opp - det var ikke det. Kom ned på bakkenivå, å slenge dritt om andre er ikke kult selv om du synes det er kult. Sier litt når det sist kun var du og Hansern som sa dere enig i at det var fint å si, så ro i land.

Av alle jeg har sett er det vel nesten du som synes det var en forkastelig kommentar. Både familie, venner og folk på forumet syntes det bare var et artig stikk mot langrennssporten.
Var ikke bare meg ;) Men det var kun du og Hansern som synes det var jævlig tidig kommentar fra han, haha. Så. Familie og venner ja, vil tro du er lik familien din?

Fortalte det til noe kids i barnehagen og de synes også det var morsomt så nei du er ikke alene:D Og jeg er heller ikke alene, så gi slipp du nå.

 

Skjønner ikke hvorfor du uans alltid skal kommentere det jeg sier her inne? Du har aldri blokkert meg siden du alltid svarer meg. Kanskje du er en av de som ikke klarer å gi slipp på folk, DJ :/

 

Uans.

Må være noe gale med tidtakingsystemet elns i slalomet.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...