Latias Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Close avslutning. Herlig av Henrik! Weng skal nok greie å ta igjen Østberg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ligger du langt etter sendingen Latias?? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Har det noensinne vært spennende i den slalombakken? Vinneren vinner jo alltid med mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Alltid "litt" spennende til de fire første høydemeterene. Iløpet av disse fire har Johaug tatt inn sju minutter og rykket. Etter det er det ikke så spennende nei.... 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Weng nærmer seg faktisk østberg mye. Der kan det bli spenning. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Edit: http://www.nrk.no/sport/_-det-er-ikke-hverdagskost_-vi-driver-ikke-med-langrenn-1.12740849 Mistet respekten for Kristoffersen nå. For en drittsekk. Nei er ikke hverdagskost når han vinner nei, langrenn pytt pytt ... Lol. Han har jo helt rett. Det er jo ikke hverdagskost at Norge dominerer i slalom, mens Norge har dominert i langrenn i hundre år. Så - det er ikke hverdagskost det han driver med. Fortsatt drittsekk kommentar. Er ikke hver dag en norsk langrennsløper har 13 VM gull, men langer han ut om andre sporter fordi om? Nei. Gi deg. Du kan umulig være enig i det han sa ikke var arrogant og idiotisk kommentar. "Ikke hverdagskost, vi driver ikke langrenn". Ringer det ingen bjelle her hos deg så synes jeg direkte synd på deg. Uans, du har bevist nok. TdS: så idiotisk at en slalombakke skal avgjøre TdS. Endret 10. januar 2016 av Lami Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Jeg synes ikke det var en idiotisk og arrogant kommentar, jeg synes det var en morsom kommentar - som også var rimelig spot on. Endret 10. januar 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Northug, som for de fleste av oss regnes for å være litt "frampå" fremhevet istedet andres prestasjoner og mente kristoff hadde fortjent hans premie. Så... Det er tydeligvis mulig å ikke snakke ned andre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Wow ...at du synes en slik arrogant og drittsekk kommentar er MORSOM, bare wow. Lurer på hva du synes er morsomt å snakke med om andre idretter. Kanskje du er en arrogant gutt selv? Endret 10. januar 2016 av Lami Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Fortsatt drittsekk kommentar. Er ikke hver dag en norsk langrennsløper har 13 VM gull, men langer han ut om andre sporter fordi om? Nei. Gi deg. Du kan umulig være enig i det han sa ikke var arrogant og idiotisk kommentar. "Ikke hverdagskost, vi driver ikke langrenn". Ringer det ingen bjelle her hos deg så synes jeg direkte synd på deg. Uans, du har bevist nok. TdS: så idiotisk at en slalombakke skal avgjøre TdS. Norge er en dominerende nasjon innen langrenn, det er vi ikke i alpint.. Se på resultatlistene, så skjønner du det er stort å ta gull i slalom. Endret 10. januar 2016 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg synes ikke det var en idiotisk og arrogant kommentar, jeg synes det var en morsom kommentar - som også var rimelig spot on. Det eg ikke likte var ikke den morsomheten, men mer kommentaren der han sier at i langrenn er det lett å vinne, i motsetning til i alpint der det handler om hundredeler. Sammenligne to idretter på den måten blir bare rart, og for meg nedsettende ovenfor andres prestasjoner. Men ikke sikkert det var ment slik. Håper ikke det. Liker henrik. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Som jeg skulle sagt det selv Jotun. Hansern skjønner ikke det han. Er visst morsomt å snakke nedsettende om andre ........ Endret 10. januar 2016 av Lami Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2016 Ligger du langt etter sendingen Latias?? Aner ikke, regner med at nett-tv henger litt etter. FA-cupen på tv og vintersport på iPaden. Om Johaug hadde fått den 3 minutters tidsstraffen hun fortjente på sprinten så kunne dette kanskje ha vært en spennende avslutning. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Sitatet er følgende: – Nordmenn er vant til vinteridrett og det å vinne, spesielt innenfor langrenn. Nå er det litt sånn i alpint, også. Men det er en helt annen hverdag her, sier Henrik Kristoffersen til NRK. Han utdyper utsagnet slik: – For det første handler det om hundredeler. Jeg kan ikke brekke en ski eller en stav og likevel vinne et skirenn. Da er jeg ute, slår han fast. Beklager, men jeg ser ikke helt hva som er nedrig her. Det største idrettsøyeblikket i norsk historie (bortsett fra brasil-kampen) er når Oddvar Brå vinner etter at han brekker staven, så godeste Kristoffersen sier jo ingenting som er FEIL - man kan vinne med brukket stav f.eks. Han påpeker jo bare forskjeller på idrettene. Endret 10. januar 2016 av Mchansern 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 (endret) Er ikke enig med din klassifisering av det. Smålig, men ikke grusomt og drittsekk aktig. Tror heller ikke han mener det helt slik det fremstår i artikkelen. Edit: @lami Endret 10. januar 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Beklager, men jeg ser ikke helt hva som er nedrig her. Det største idrettsøyeblikket i norsk historie (bortsett fra brasil-kampen) er når Oddvar Brå vinner etter at han brekker staven, så godeste Kristoffersen sier jo ingenting som er FEIL - man kan vinne med brukket stav f.eks. Han påpeker jo bare forskjeller på idrettene. Ja, han påpeker forskjeller, og i samme tid fremhever han sin egen prestasjon i det han mener er en vanskeligere idrett enn en annen, og dermed snakker han også automatisk ned en annens prestasjoner. Ser ikke poenget med uttalelsen. Men han hadde vel en real dose adrenalin innabords Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Nå er vel alpint teknisk vanskeligere enn å gå på langrenn? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jepp, men det er da vitterlig andre faktorer som gjør at eg vil påstå det krever like mye, bare av andre ting. For å bli best.... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kristoffersen er klasse. Er absolutt ikke noe galt med kommentaren hans. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Er det noe som ikke er klasse er å rekke ned på sine kollegaer. Hovmod står for fall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå