Wheeljack Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Ja... Men det er jo bare to? På den andre er det fire. Nå kalte Stabrun det for sprint også, så da slår jeg meg til ro med det. Endret 29. november 2015 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Nei. Det er akkurat som vanlig mix. Først går kvinnen ut og skyter liggende + stående, så veklser hun med mannen som skyter liggende + stående, så vekster han med hun og hun skyter liggende + stående før mannen skyter liggende og stående igjen. Hva nei? Jo. To stykker som går og skyter to runder er som en sprint*. Endret 29. november 2015 av Lami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Stilig med lilla gevær Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Nei. Det er akkurat som vanlig mix. Først går kvinnen ut og skyter liggende + stående, så veklser hun med mannen som skyter liggende + stående, så vekster han med hun og hun skyter liggende + stående før mannen skyter liggende og stående igjen. Hva nei? Jo. To stykker som går og skyter to runder er som en sprint*. De skyter 4 runder. --- Nok en seier for Norge. Vunnet alt denne helgen utenom kvinnenes utfor(?). Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Nei. Det er akkurat som vanlig mix. Først går kvinnen ut og skyter liggende + stående, så veklser hun med mannen som skyter liggende + stående, så vekster han med hun og hun skyter liggende + stående før mannen skyter liggende og stående igjen. Hva nei? Jo. To stykker som går og skyter to runder er som en sprint*. De skyter 4 runder. --- Nok en seier for Norge. Vunnet alt denne helgen utenom kvinnenes utfor(?). og curling herrer og damer da, men ja det stemmer vel. Ellers så er det super-g ikveld, så det kan bli flere seire idag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Nei. Det er akkurat som vanlig mix. Først går kvinnen ut og skyter liggende + stående, så veklser hun med mannen som skyter liggende + stående, så vekster han med hun og hun skyter liggende + stående før mannen skyter liggende og stående igjen.Hva nei? Jo. To stykker som går og skyter to runder er som en sprint*. De skyter 4 runder. --- Nok en seier for Norge. Vunnet alt denne helgen utenom kvinnenes utfor(?). Ja fire tilsammen. Det er forsatt sprint stafett enten du liker det eller ei. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Tar av meg hatten! Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Bare å bøye seg i hatten for Norge i helga! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Langrenn har blitt kjedelig. De norske dominerer for mye. #brannfakkel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Det er jo ikke en brannfakkel i det hele tatt med mindre du er ironisk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Langrenn er jo dritkjedelig. Det er kun interessant med mindre du faktisk er i slekt med vedkommende som går der ute, omtrent. Spiller jo ingen rolle HVEM på Norge som vinner, når vi tar de 3-5 øverste plassene i stort sett alle renn uansett. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Ja, jeg er enig jeg. Synes derimot ikke det var noe kontroversielt å mene det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Jada, jeg motsa deg ikke. Jeg bare stemte i koret som synes langrenn er trist som faen om dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Greier knapt å engasjere meg i vintersport lenger bortsett fra VM/OL/Xgames. Ingen som driver med nordiske grener bortsett fra... ja, de få landene i nord. Skiskyting har også blitt ufattelig kjedelig. Eneste severdige er fartsdisiplinene i alpint og NHL. Tror heller ikke at det hjelper på vinterstemningen at det knapt er fem snødager i året (ikke at jeg klager på akkurat det). Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Enig, har fulgt med på Alpint, og gledet meg over comebacket til Svindal. Herrelangrenn pleide å være artig, men nå tapetserer vi pallen på samme måte som på damesiden. I tillegg så synes jeg ikke noe om at Norge har inngått samarbeid med Storbritannia, slik at vi får en enda større fordel (enn det vi allerede har) over svenskene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Vintersport ass, det er døende. Kombinert er det jo sikkert åtte hundre personer world wide som er interessert i. (Det er inkludert de som driver aktivt med idretten). Hopp blir kansellert og utsatt annenhver uke. Det er jo umulig å vite om det blir renn, derfor blir interessen deretter. Langrenn, Norge dominerer såpass at det er kjedelig på begge sider av kjønnene. Skøyter har vært døende en stund nå. Ingen innovasjon og ingen tilskuere på stadion. Skiskyting er vel fortsatt ok, det samme er alpint. Resten er faktisk på tur ut døra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Det er fordi vi røk ut i playoff. Hadde vi kvalifisert, så hadde langrenn også vært ok nå. Det er der det ligger. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Meget bra skyting av de norske så langt. Bø-brødrene, Labee-Lund og Svendsen alle med 0 bom på første skyting. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2015 Bjørndalen med mulighet på en ny verdescupseier nå! Treffer han alle 5 på siste vinner han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå