Jotun Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Ja eg tolket det sånn som at de antatt beste gjorde så dårlig at de antatt ikke beste kunne hevde seg. verre var det ikke. Når du la til "Viser at de" blir det selvsagt helt klart ka du meine. Endret 22. november 2015 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. november 2015 Rapporter Del Skrevet 22. november 2015 Ja eg tolket det sånn som at de antatt beste gjorde så dårlig at de antatt ikke beste kunne hevde seg. verre var det ikke. Når du la til "Viser at de" blir det selvsagt helt klart ka du meine. Da er vi enige :-) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Det er Black Friday nå, og mye tilbud ute og går. Jeg er dårlig på ski (Tryner i annenhver bakke på langrenn, stått slalom 2 ganger (men da ned rød løype )), og har i alle år bare hatt noen gamle smørefrie langrennsski som jeg fikk av faren min når jeg var liten. Jeg er derimot kjempeglad i å gå i fjellet om sommeren og hele høsten, og bruker mye tid på dette. Nå tenker jeg det er på tide å bli flink på ski så jeg kan dra i fjellet også i vintermånedene og påsken, spesielt ettersom jeg ønsker å fortsette å delta på turene til studentforeningen. Hvordan er det å bestille skipakker o.l. på nett? Har sett på disse her: http://highpoint.no/vintersport/langrenn-og-fjellskiutstyr/ski/fischer-e99-easy-skin-xtralite.html, men vet ikke om dette er noe for mitt bruk. Hvilke nettsider anbefaler dere hvor det står detaljert teori om de ulike skitypene og mye utstyr som finnes? Jeg ser for meg at det kanskje er bedre å dra ned i Trondheim sentrum over nyttår, og høre med dem som jobber der om hjelp og eventuelle pakketilbud. Pakketilbud lønner seg vel nesten alltid fremfor individuelt kjøp på nettsider, eller? Fått med meg at sko er svært viktig, men for en nybegynner som håper å komme seg opp på middels nivå i løpet av vinteren, hva er bra? Randonée tror jeg blir for dyrt ettersom jeg ikke kan garantere bruksmengde, men om dere mener at med randonée så trenger jeg ikke flere skityper, så er jeg åpen for det. Det er vel kanskje greit å ha noen fjellski i backup når man har randonée likevel eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Det er Black Friday nå, og mye tilbud ute og går. Jeg er dårlig på ski (Tryner i annenhver bakke på langrenn, stått slalom 2 ganger (men da ned rød løype )), og har i alle år bare hatt noen gamle smørefrie langrennsski som jeg fikk av faren min når jeg var liten. Jeg er derimot kjempeglad i å gå i fjellet om sommeren og hele høsten, og bruker mye tid på dette. Nå tenker jeg det er på tide å bli flink på ski så jeg kan dra i fjellet også i vintermånedene og påsken, spesielt ettersom jeg ønsker å fortsette å delta på turene til studentforeningen. Hvordan er det å bestille skipakker o.l. på nett? Har sett på disse her: http://highpoint.no/vintersport/langrenn-og-fjellskiutstyr/ski/fischer-e99-easy-skin-xtralite.html, men vet ikke om dette er noe for mitt bruk. Hvilke nettsider anbefaler dere hvor det står detaljert teori om de ulike skitypene og mye utstyr som finnes? Jeg ser for meg at det kanskje er bedre å dra ned i Trondheim sentrum over nyttår, og høre med dem som jobber der om hjelp og eventuelle pakketilbud. Pakketilbud lønner seg vel nesten alltid fremfor individuelt kjøp på nettsider, eller? Fått med meg at sko er svært viktig, men for en nybegynner som håper å komme seg opp på middels nivå i løpet av vinteren, hva er bra? Randonée tror jeg blir for dyrt ettersom jeg ikke kan garantere bruksmengde, men om dere mener at med randonée så trenger jeg ikke flere skityper, så er jeg åpen for det. Det er vel kanskje greit å ha noen fjellski i backup når man har randonée likevel eller? Som nybegynner holder det i massevis med et klassisk par. Du bør dra til en sportsbutikk med spesialkompetanse på ski, type Oslo Sportslager og Torshov Sport som vi har her i byen (vet ikke hva dere har i Trondheim). Folka på Gsport/XXL har generelt mindre peiling på preferanser og da får du ikke nødvendigvis en skreddersydd pakke til dine behov. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Med mindre du vet hva du vil ha ville jeg holdt meg unna g sport og xxl ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Nå.... Det handler kun om å treffe rette personen. Men oddsen er kanskje større på de ovennevnte. Har fått kanonbra veiledning både på gsport og xxl av folk som virkelig hadde peiling. Det merker man fort når man vet litt sjøl.... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. november 2015 Rapporter Del Skrevet 28. november 2015 Gud bedre, kan vi ikke bare stryke Kuusamo fra lista i hopp, så blir vi ferdig med dette surret. Det samme skjer hvert eneste år i Kuusamo med venting og utsettelse før det blir endelig avlsyt, #rant over Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. november 2015 Rapporter Del Skrevet 28. november 2015 En hundredel!!!! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. november 2015 Rapporter Del Skrevet 28. november 2015 Impoenrende comeback av Svindal , får håpe ingen bak kommer å tufter ham Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Ikke like imponerende av Heidi Weng som går i mål én runde for tidlig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Får håpe hun ikke blir diska for at hun hoppa rett over i det riktige sporet etter en liten hvilepause da... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Det der må være grusomt... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Ødela oddsen min også. Hvis ikke den blir anullert da pga feil. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Skuffende at hun gikk forbi pressesonen uten å snakke med noen. De tåler faen meg lite disse langrennsløperne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Skuffende at hun gikk forbi pressesonen uten å snakke med noen. De tåler faen meg lite disse langrennsløperne. Jupp. Makan til sippekjærring. Det er ikke første gang heller. Hvis man skal nå det aller øverste nivået så kan man ikke være så emosjonell. Gledelig med IFØ da! Hadde vært kult om hun kan bite fra seg på distanse fremover. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Ikke bedre Kalla hvertfall, som gir pottesure intervjuer hver gang det ikke klaffer helt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 (endret) Men når Pettern suste forbi NRK under ene fiaskomesterskapet hans. Var det ok da? Da var det jo han nrk journalisten sin feil mener eg å huske.... Endret 29. november 2015 av Jotun Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Synes synd i Weng, må være ganske langt nede etter den der. Johaug thou Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Vil ikke si at det er sammenlignbare situasjoner, men synes som en hovedregel at man skal finne seg i å intervjues av de som eksponerer idretten. Trenger selvsagt ikke å intervjues av alle, men NRK i det minste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. november 2015 Rapporter Del Skrevet 29. november 2015 Vil ikke si at det er sammenlignbare situasjoner, men synes som en hovedregel at man skal finne seg i å intervjues av de som eksponerer idretten. Trenger selvsagt ikke å intervjues av alle, men NRK i det minste. Helt enig. Når det gjelder weng kan det egentlig bare være, for hu bare griner allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå