slipten Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 http://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/TV-2-tapte-OL-rettighetene-til-TVNorge-eier-article-560332_1.snd Vinter OL på Tv Norge, det kan jo bli interessant. Dog vinter OL i PyeongChang og KIna på dette tidspunktet, så det er vel ikke så stort tap. Ellers overraska at Nrk og Tv 2 samarbeida om et felles bud Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 Da må de ansette noen kvalitetskommentatorer, for de som er på Discovery er helt krise. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Northug utestenges fra landslaget kommende sesong. Det er kun i Norge sånt kan skje at verdens beste skiløper blir utstengt fordi han vil gjøre egne sponsorting, samtidig som han representerer landslaget. Kjør debatt! Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Tror Northug sin strategi er å se hvor langt han kan strekke det, da han vet han har langløp som en backup. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Ville ikke ha skjedd dersom det var mesterskap kommende sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Riktig sesong å gjøre det på. Ingen konsekvenser. Han er tilbake neste år. Når det er sagt, ikke første gang det sies at det ser vanskelig ut.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. september 2015 Rapporter Del Skrevet 14. september 2015 Northug utestenges fra landslaget kommende sesong. Det er kun i Norge sånt kan skje at verdens beste skiløper blir utstengt fordi han vil gjøre egne sponsorting, samtidig som han representerer landslaget. Kjør debatt! Samtidig eneste nasjon som dominerer så til de grader i sporten over så lang tid....... Så noe riktig har de gjort opp gjennom tidene. Lenke til kommentar
Roca Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Northug utestenges fra landslaget kommende sesong. Det er kun i Norge sånt kan skje at verdens beste skiløper blir utstengt fordi han vil gjøre egne sponsorting, samtidig som han representerer landslaget. Kjør debatt! Problemet er at Skiforbundet, ikke holder seg til avtalen de inngikk med Petter Northug da han gikk ut av landslaget i 2013. De var også klar over at COOP ville være hans hovedsponsor. Han fikk det skriftelig fra forbundet at han kunne stå utenfor landslaget og om han kvalifiserte seg sportslig, så kunne han skrive under på en representasjonskontrakt og delta i wc og mesterskap. Slik f.eks Gjærdalen kan i dag. Problemet er helt og holdent skapt av Skiforbundet i.o.m at de forandrer regelverket hvert år og i fjor presset de han til å være på landslaget mot hans vilje. Dette er kjernen i hele saken, da Petter ikke ønsker å være på landslaget men å stå utenfor og styre seg selv og det innbefatter at han selv står for alle utgifter til trenere, medisinsk støtteapparat, treningsleire etc.. Skiforbundet kan nå, om de ikke snur og legger seg flate og holder ord overfor Petter, ha stått for bragden med å få en skilegende til å legge opp. Jeg tviler sterkt på at det norske publikum kommer til å takke dem for det. Like lite som jeg noengang kommer til å takke dem for at de ikke lot Oddvar Brå gå på glasfiberski i 1974. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 http://www.tv2.no/v/960142/ pressekonf med Northug straks Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Bjørn Dæhlie hadde etter hva jeg husker eget merke mens han fortsatt var på skilandslaget - hvor hovedsponsor var Swix. Jeg kan ikke huske at det var noe samarbeid eller problemer med dette. Kjus hadde vel tilsvarende med sitt merke. Jeg vet for lite om hva som ligger bak, men Coop har uansett skutt gullfuglen. Ingen vet hvem som faktisk sponser Skigutta - folk vet bare at det ikke er Coop. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Bj ble startet i 96 ja. Husket feil. Johaug har hanskene sine, hvordan er den avtalen? Endret 17. september 2015 av Jotun Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. november 2015 Rapporter Del Skrevet 13. november 2015 Må børste støv av denne tråden. Sesongstart 10:50 i dag, med 10 km klassisk for kvinner på Beitostølen, etterfulgt av 15 km klassisk for menn. Begge går på NRK, med reprise 17:50. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2015 Rapporter Del Skrevet 13. november 2015 Har de snø altså? Var snakk om trøbbel for en uke siden.... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2015 Rapporter Del Skrevet 13. november 2015 Weeeeee! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. november 2015 Rapporter Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Ikke fått med meg at sessongen er i gang jeg edit: Takk NRK for at det var mulig å se det på nrk.no i etterkant Endret 15. november 2015 av Goodall Lenke til kommentar
AndreasJH Skrevet 20. november 2015 Rapporter Del Skrevet 20. november 2015 Greit for folket at jeg starter egen tråd om langrennssesongen 15/16, eller blir det lite diskusjoner i slike 'spesialtråder'? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. november 2015 Rapporter Del Skrevet 20. november 2015 er vel greiest å holde alle vinterøvelser i denne tråden, er tross alt ikke så stor aktivitet rundt hver eneste øvelse gjennom hele sesongen. lettere å følge med hva som skjer 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. november 2015 Rapporter Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Eckhoff på vei mot seier på Sjusjøen nå. Herlig! Edit: Wiehrer sniker seg inn foran på slutten. Tirill på 2.plass. Endret 21. november 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå