edge Skrevet 26. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2015 Å nei, hva skal svenske aviser skrive om nå? Svenske prestasjoner? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Lars Berger (35) legger opp som skiskytter. Nå skal han i stedet være landslagstrener for utviklingshemmede i langrenn og skiskyting. – Da jeg bestemte meg for å legge skiene på hylla, er dette en kjempespennende mulighet for meg. De beste utøverne i syns- og bevegelseshemmede legger ned like mye innsats som de beste funksjonsfriske. Jeg gleder meg veldig til å starte arbeidet, sier Berger i en pressemelding. En gledens dag for publikum og utøvere. Endelig er det trygt igjen å oppholde seg rundt standplass. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Likså greit, egentlig. En stor idrettsmann på de fleste måter, men resultatene har uteblitt og det ville de nok forsatt med. Fantastisk i sporet, men en fare for Rikets sikkerhet på standplass. 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 27. april 2015 Rapporter Del Skrevet 27. april 2015 Skjønner ikke hvorfor han (og Frode Andresen i sin tid) bare pakka vekk geværet og satsa på langrenn fra starten av. De lærte seg jo aldri å skyte ordentlig. Ståendeskytinga til Berger var også til tider useriøs, han prøvde ikke å skjerpe seg. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Kun jeg som sikler etter første puckdrop i Hockey VM? Flere som er gira? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Kun jeg som sikler etter første puckdrop i Hockey VM? Flere som er gira? Det er en sann skam, at jeg ikke visste om at VM starter i dag før nevnt i dagsrevyen nettopp. Vi har aldri hatt bedre lag vel, har prøvd teste interessen før her. Samme i fjor. Ser ikke ut som det er mange interesserte her nei Ser kampen går på MAX. Sending starter kl. 19.30 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Tråd for ishockey-VM 2015: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1663976 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Kun jeg som sikler etter første puckdrop i Hockey VM? Flere som er gira? Det er en sann skam, at jeg ikke visste om at VM starter i dag før nevnt i dagsrevyen nettopp. Vi har aldri hatt bedre lag vel, har prøvd teste interessen før her. Samme i fjor. Ser ikke ut som det er mange interesserte her nei Ser kampen går på MAX. Sending starter kl. 19.30 Flott du følger med! Frode Andresen (ref. diskusjon over) blir jo som å diskutere gress i forhold! Dette blir heftig! Håper Russland vinner VM nå også!! Hadde vært artig om Norge ga de litt motstand da! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Slutt å være så elite. Gress kan da være interessant! Frode Andresen? Neppe så spennende.... Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen? Personlig er jeg mer fan av tørris, men det har vel mer med sporten min å gjøre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Det går fint. Ble bare litt skuffet med en gang..... Sammenligne andresen med å snakke om gress Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2015 Oioioi! Norge er god i hardfrosset vannhockey! Wow.. nesten så Norge vant eller noe.. de spilte skikkzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2015 For ett flott vokabular du har, icedsanshaity Traff jeg en nerve eller noe? 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 En nerve? Var ikke eg som kom med dette gullkornet "Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen?" Så var ikke eg som ble butthurt da det ble diskutert skiskyting lenger oppe her Og du feilstavet navnet mitt også, men det var igrunn å forvente Norge er gode. Ligger bare under 0-5 for Finland i øyeblikket! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 4. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2015 (endret) En nerve? Var ikke eg som kom med dette gullkornet "Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen?" Så var ikke eg som ble butthurt da det ble diskutert skiskyting lenger oppe her Og du feilstavet navnet mitt også, men det var igrunn å forvente Norge er gode. Ligger bare under 0-5 for Finland i øyeblikket! Haha Hvis du tar initiativet <navnjegikkeorkeråstave> så skriver jeg med glede under på en underskriftskampanje for ironi/sarkasme kurs for dere forumveiledere Endret 4. mai 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Bjørgen er smelt på tjukka! Endret 23. juni 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Spennende å se om hun legger opp. Hun er jo gammel og blir vanskelig å komme tilbake. Kanskje neste sesong, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 ikke noe viktig denne sesongen å vinne, så det passer jo bra med et friår nå Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Det var vel kanskje det ho trengte for å bestemme seg for å legge en fantastisk karriere på hylla? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Ikke rart at alle kvinnelige langrennsløpere jubler verden rundt nå...ENDELIG kan de skjempe om pallplass T.o.m 1.plassen er jo en mulighet for andre nasjoner nå hehe Jaja lett skal det jo ikke bli med Johaug og Weng, men litt mere håp for dem er det jo nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå