Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Lars Berger (35) legger opp som skiskytter. Nå skal han i stedet være landslagstrener for utviklingshemmede i langrenn og skiskyting.

 

– Da jeg bestemte meg for å legge skiene på hylla, er dette en kjempespennende mulighet for meg. De beste utøverne i syns- og bevegelseshemmede legger ned like mye innsats som de beste funksjonsfriske. Jeg gleder meg veldig til å starte arbeidet, sier Berger i en pressemelding.

En gledens dag for publikum og utøvere. Endelig er det trygt igjen å oppholde seg rundt standplass.

Lenke til kommentar

Kun jeg som sikler etter første puckdrop i Hockey VM? Flere som er gira?

 

Det er en sann skam, at jeg ikke visste om at VM starter i dag før nevnt i dagsrevyen nettopp. Vi har aldri hatt bedre lag vel, har prøvd teste interessen før her.

 

Samme i fjor. Ser ikke ut som det er mange interesserte her nei :shrug:

 

Ser kampen går på MAX. Sending starter kl. 19.30

 

Lenke til kommentar

 

Kun jeg som sikler etter første puckdrop i Hockey VM? Flere som er gira?

 

Det er en sann skam, at jeg ikke visste om at VM starter i dag før nevnt i dagsrevyen nettopp. Vi har aldri hatt bedre lag vel, har prøvd teste interessen før her.

 

Samme i fjor. Ser ikke ut som det er mange interesserte her nei :shrug:

 

Ser kampen går på MAX. Sending starter kl. 19.30

 

 

 

Flott du følger med! Frode Andresen (ref. diskusjon over) blir jo som å diskutere gress i forhold! Dette blir heftig! Håper Russland vinner VM nå også!! Hadde vært artig om Norge ga de litt motstand da!

Lenke til kommentar

Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen? Personlig er jeg mer fan av tørris, men det har vel mer med sporten min å gjøre :)

Lenke til kommentar

En nerve? Var ikke eg som kom med dette gullkornet "Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen?" Så var ikke eg som ble butthurt da det ble diskutert skiskyting lenger oppe her ;) Og du feilstavet navnet mitt også, men det var igrunn å forvente :)

 

Norge er gode. Ligger bare under 0-5 for Finland i øyeblikket!

Lenke til kommentar

En nerve? Var ikke eg som kom med dette gullkornet "Oioioi! Her ser jeg at jeg bare må legge meg langflat! På ingen måte meningen å erte på dere gressentusiaster der ute! Kunstgress har vel kanskje gått litt av moten igjen?" Så var ikke eg som ble butthurt da det ble diskutert skiskyting lenger oppe her ;) Og du feilstavet navnet mitt også, men det var igrunn å forvente :)

 

Norge er gode. Ligger bare under 0-5 for Finland i øyeblikket!

 

Haha :) Hvis du tar initiativet <navnjegikkeorkeråstave> så skriver jeg med glede under på en underskriftskampanje for ironi/sarkasme kurs for dere forumveiledere :)

Endret av U1ven
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...