^fmj Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Dette er helt vilt! ENDELIG, for et løp, for en dame, smeller til med et av tidenes 1500 meter løp, jeg bøyer meg i hatten Njåtun, jeg bøyer meg i hatten. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Bronse! Så sykt bra, utrolig! Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) For dei som lurer på korleis rekna ut kven som får gå den avsluttande distansen: Ein lyt dobbeltderivera resultatet av de 20 beste på kvar distanse, ta resultatet her i mente av snitttida og vidare kubikkrota av dette. Om tallet er over 4 er ein sikra plass. Prov: (4x3cos(x))′=12x2cos(x)−4x3sin(x)=4x2(3cos(x)−xsin(x)) Endret 8. mars 2015 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Er det nokon som veit kor gammal Kasai er? Synes kommentatorane bør nevna veteransens alder i år, månader og dagar, timar og minuttar oftare. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 De sa eksakt år og mnd under konkurransen i går. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Her er det tydeleg at eit par brukarar misforstod innlegget mitt nokså kraftig.. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Grunnen til at det gjentas til stadighet er jo nettopp fordi det er ganske spektakulært at mannen har holdt på i så mange år og fortsatt holder takt med elitesjiktet. Mannen deltok jo i verdenscup lenge før mange av dem han konkurrerer med blei født engang. Men jeg forsto poenget ditt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Kasai er helt fantastisk, men jeg syns at den evindelige praten til kommentatorene er med på å utvanne det litt. Når det nevnes så godt som hver gang han er på skjermen så mister det at han er dobbelt så gammel som flere av hopperne litt av "futten". 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Dessuten er det evig mye mer imponerende at Bjørndalen fortsatt holder på i en alder av 41, enn at Kasai er 42 år. Utholdenhetsidrett som er så fysisk utfordrende er utrolig mye vanskeligere å være god i, i høy alder enn skihopp IMO. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 8. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2015 Og Claudia Pechstein er 43, utan at eg høyrte så mykje mas om dette under helgas allround-VM. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 Blir en tur til Granåsen for å se hopprenn i kveld. Satser på de norske da, ja! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 Moan i kombinert og Velta #3 i hopp. Gøy på hopprenn i dag! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2015 Stor stemming i Granåsen, ja! Kasai fikk nesten mer jubel enn de norske. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2015 Verste er at før Kraft hoppet sa jeg til onkelen min at jeg satset på han landet på 120m. Det ble 124m. #sabotør Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Femmila i Holmenkollen! Ser nesten ut som det blir luke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Helt andre boller dette enn den døde stemningen i Kontiolahti. Gleder meg til skiskytter-VM på hjemmebane neste år. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Var da pokkern at de ikke kunne vise repetisjon av målphoto passeringen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Var da pokkern at de ikke kunne vise repetisjon av målphoto passeringen.Ja det var veldig rart, jeg mener det er da ikke så mye å forlange? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2015 Var da pokkern at de ikke kunne vise repetisjon av målphoto passeringen.Ja det var veldig rart, jeg mener det er da ikke så mye å forlange? Ja, lukter VM i 82 av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå