Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://m.db.no/2015/02/16/sport/langrenn/falun2015/justyna_kowalczyk/37746391/

Uansett om hun har rett eller er helt på jordet klarer eg ikke like dette trollet.

Håper hun går på tidenes VM smell!

Hun har jo egentlig rett, men det kommer kanskje litt feil ut etter alle de tåpelige kommentarene hennes tidligere. Uansett så trenger man ikke bekymre seg over noe særlig konkurranse fra henne; dersom hun enda er på skuddhold etter 200 meter så skal jeg applaudere.

Det siste året har hun jo kommet med uhorvelig mange kommentarer mot Norge/Bjørgen, noe hun ikke gjorde før... kan det være et desperat forsøk på å gjenvinne sviktende mediadekning ved å skyte i blinde på alt som rører på seg, noe a'la Northug for ett-to år siden?

Lenke til kommentar

I steden for å klage så kan man da komme med løsninger på problemet. Eneste jeg kan se er å ha et tak på midler til utstyr/trenere/smørere slik at man da stiller likt. Blir feil å gå noen løpere handicap f.eks

Men da kan vi jo også titte på andre grener; skøyter og nederlendere, skihopp og østerrikere, kombinert og tyskere.

Skiskyting er den eneste "vanlige" vintersporten jeg kommer på som ikke stort sett er dominert av 1 nasjon. I alpint så er det vel også noe variert, med Østerrike som stort sett beste nasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...