Lami Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Enig. Stakkars de som har reist langt for dette, de litt dårligere, så får de ikke hoppe lengre enn 100 meter i en bakke som du kan hoppe over 250m i pga juryen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 To forbanna hundredeler... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Sundby har blitt sendt hjem til Oslo før VM i Falun, og ifølge landslagsledelsen er situasjonen "ikke optimal". De frykter at Tour de Ski pluss mye trening har blitt en for hard belastning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Godt vi har nok av kort på hånda da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Sundby har blitt sendt hjem til Oslo før VM i Falun, og ifølge landslagsledelsen er situasjonen "ikke optimal". De frykter at Tour de Ski pluss mye trening har blitt en for hard belastning. Har han ikke bare utsatt reisen til Falun? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Jo, han dro til Oslo i noen dager for å prøve og "hvile bort" hva enn det er som er galt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Ja. Men forstod det mer som at det var noe han ville enn at han ble sendt bort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Sundby har blitt sendt hjem til Oslo før VM i Falun, og ifølge landslagsledelsen er situasjonen "ikke optimal". De frykter at Tour de Ski pluss mye trening har blitt en for hard belastning. Haha, herlig. Sånn er det når du blir for cocky og ikke vet hva du holder på med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Åja, så du sitter med fasiten? Hvorfor er ikke du i Falun da? Og hvorfor har ikke du gul trøye i WC? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Lurer litt på dette med cocky? Er han så cocky? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Kanskje litt, men sammenliknet med Petter er det jo ingen ting. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Lurer litt på dette med cocky? Er han så cocky? Synes Sundby kanskje er mer 'smug' enn cocky. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Ja, litt sutrete og har ofte unnskyldninger og kan fremstå litt bittet av og til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 http://m.db.no/2015/02/16/sport/langrenn/falun2015/justyna_kowalczyk/37746391/ Uansett om hun har rett eller er helt på jordet klarer eg ikke like dette trollet. Håper hun går på tidenes VM smell! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Hver gang det er mesterskap, så kommer den dama der med "stikk" mot Norge. Går til helvete med henne hver gang. Legg opp! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Håper ho legger skia på hylla snart.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2015 Tråd for Ski-VM 2015: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1652033 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2015 http://m.db.no/2015/02/16/sport/langrenn/falun2015/justyna_kowalczyk/37746391/ Uansett om hun har rett eller er helt på jordet klarer eg ikke like dette trollet. Håper hun går på tidenes VM smell! Hun har jo egentlig rett, men det kommer kanskje litt feil ut etter alle de tåpelige kommentarene hennes tidligere. Uansett så trenger man ikke bekymre seg over noe særlig konkurranse fra henne; dersom hun enda er på skuddhold etter 200 meter så skal jeg applaudere. Det siste året har hun jo kommet med uhorvelig mange kommentarer mot Norge/Bjørgen, noe hun ikke gjorde før... kan det være et desperat forsøk på å gjenvinne sviktende mediadekning ved å skyte i blinde på alt som rører på seg, noe a'la Northug for ett-to år siden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2015 Som eg skriver er det for meg fullstendig irrelevant om hun har rett. Det er måten det blir gjort, og når dette i tillegg øker i mengder proporsjonalt med hennes synkende prestasjoner så blir det bare tragisk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2015 I steden for å klage så kan man da komme med løsninger på problemet. Eneste jeg kan se er å ha et tak på midler til utstyr/trenere/smørere slik at man da stiller likt. Blir feil å gå noen løpere handicap f.eks Men da kan vi jo også titte på andre grener; skøyter og nederlendere, skihopp og østerrikere, kombinert og tyskere. Skiskyting er den eneste "vanlige" vintersporten jeg kommer på som ikke stort sett er dominert av 1 nasjon. I alpint så er det vel også noe variert, med Østerrike som stort sett beste nasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå