Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er Ringen med. Hun har aldri vært god, og kommer aldri til å bli god. Ikke kan hun skyte og ikke kan hun gå. Helt utrolig at noen må ødelegge med en strafferunde!

Jaja, heia Tsjekkia og Italia!

 

Kan jo ha en dårlig dag hun og. Som regel er hun ganske stabil. Ikke helt på topp, men jamt stabil.

Lenke til kommentar

Var i Vikersund i dag og så på rennet. Det var helt rått!!

 

Syntes *nesten* litt synd på Prevc som ikke fikk bade så lenge i glansen av det han gjorde igår. Historisk er han uansett som førstemann som brøyt en sånn grense. Ironien er jo til å ta og føle på siden Slovenia ville ha det første hoppet over 250 meter i Planica. Så blir den rekorden satt i Norge... av en Slovener.

 

Helt til Anders tok den tilbake igjen såklart. Jeg skreik godt, og har kanskje snart stemme igjen.

Lenke til kommentar

Jeg elsker skiflyvning, men jeg skal uansett være negativ her:

 

Juryen er feig. Man ser på skiflyvning for å se på svev ned mot 250, men isteden så hopper 80% rundt 110 - 160 meter. Hvor er underholdningen i å la så mange hoppe 100 meter kortere enn hva bakken tåler? Nå lagde FIS nye regler som gjorde at de kunne gå opp og ned på bommen, alt ettersom kvaliteten på hopperen. I dag skiftet de vel kun bom på de siste 10 eller noe, men de burde jo heller kjørt med 3-4 avsatser høyere. Fått iallefall 90% av hopperne ned mot 200 meter og gjerne over. Skiflyvning er jo det som får de som aldri følger med på skihopp, interesserte. Når man da skal sitte å se på folk hoppe kulen og en halv så dreper jo det interessen. I dag fikk vi verdensrekord (og det er kjempe kult!), men rennet sett under ett er et tafatt kjedelig renn. Vi sitter og venter på at de 5 beste skal komme for å hoppe over 225 meter.

 

Igjen, juryen dreper hoppsporten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...