Lami Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Hvorfor er ikke Bjørgen eller Johaug med på noen av disse NM løpene? Hvorfor er de mer sikra VM enn feks Northug? Endret 1. februar 2015 av Lami Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har du sett nivået på kvinneklassen i langrenn? Bjørgen og Johaug er litt som RBK på 90-tallet. Fullstendig overlegen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hva er Northug da? Dårlig selv om han har dobbelt så mange enkeltseire i verdenscupen totalt enn Johaug og vinner alt og alle? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tror Northug bestemmer selv om han vil gå eller ikke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tror du han hadde fått blitt med i VM hvis han ikke deltok på NM løpene...? Tror ikke jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Selvfølgelig hadde han det. Hvorfor skulle han ikke det? Endret 1. februar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Northug måtte hjem kun for å kvalifisere seg til sprinten. Grunnen til det er at på sprinten denne sesongen har Norge vært rå, og Petter vært ikke helt sinnsyk. Etter min mening tull, men betyr ikke en dritt. Tror NM har vært positivt for Petter. Showet på og vunnet! Marit og Therese har kvalifisert seg sånn ca hundre ganger mer enn Petter. De har jo fullstendig dominert. Endret 1. februar 2015 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Han fikk beskjed om at han måtte gå NM-sprinten om han skulle få gå VM-sprinten. Han trengte ikke å gå de andre løpene, men hvorfor ikke benytte anledningen når han først er der? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Puh, Northug hadde gått sprinten i VM uansett om han hadde gått NM eller ikke. Hadde de vraket han hadde det vært kun på prinsipp og det hadde blitt en svært upopulær avgjørelse. Man kan gjerne vise hvem som bestemmer, men til slutt så handler idrett om medaljer og seire, og da kan man ikke vrake Norges beste langrennsløper på prinsipp. Petter er en person som bare må få holde på litt sånn som han vil og finne det løpet som passer han best inn mot mesterskap. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Eg blir overrasket hvis Petter tar gull på VM sprinten. Men det er meg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Norge hadde stilt et fantastisk sprintlag uten Petter også, han er ikke OVERLEGENT best denne sesongen i sprint for Norge. Er helt uenig i at han skal få holde på som han vil og få gå det han vil. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Eg blir overrasket hvis Petter tar gull på VM sprinten. Men det er meg. Mange sterke motstandere i VM. Har mer tro på Petter på 10, 15, 30 km, og kanskje femmila, selv om Sundby og Cologna blir harde å holde følge med. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Petter er helt klart en stor kandidat til sprinten, men langt ifra favoritt. Jeg tror faktisk ikke vi kommer til å se den enorme norske dominansen dette mesterskapet som vi er vant til, ikke på herresida ihvertfall. Med mindre noe helt spesielt skjer (smørebom eller sykdom) så tror jeg at Falun kommer til å utarte seg som et NM på damesida. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 http://www.nrk.no/sport/lund-svindal-skal-vaere-klar-for-vm-1.12185822 Spennende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2015 Meh... Benbjo har allerede konkludert med at Lund Svindal er ferdig som toppidrettsutøver. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Beste grunnen til at han kommer til å gjøre det bra i mange år. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Aksle fikk tommelen opp av Aamodt etter første gjennomkjøring, så ikke helt umulig at han stiller imorra Aksel bekrefter at han starter imorra Endret 3. februar 2015 av slipten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 Tråd for VM i alpint 2015: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1649950 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Russerne starter tidlig med noe godt i koppen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Freud disket pga for lange ski, har han ikke hoppet med de samme hele sesongen?????? Han har jo hoppet veldig langt i det siste. Fyfaen, sikkert hatt for lange hele tiden!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå