Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Northug måtte hjem kun for å kvalifisere seg til sprinten. Grunnen til det er at på sprinten denne sesongen har Norge vært rå, og Petter vært ikke helt sinnsyk.

 

Etter min mening tull, men betyr ikke en dritt. Tror NM har vært positivt for Petter. Showet på og vunnet!

 

Marit og Therese har kvalifisert seg sånn ca hundre ganger mer enn Petter. De har jo fullstendig dominert.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Puh, Northug hadde gått sprinten i VM uansett om han hadde gått NM eller ikke. Hadde de vraket han hadde det vært kun på prinsipp og det hadde blitt en svært upopulær avgjørelse. Man kan gjerne vise hvem som bestemmer, men til slutt så handler idrett om medaljer og seire, og da kan man ikke vrake Norges beste langrennsløper på prinsipp. Petter er en person som bare må få holde på litt sånn som han vil og finne det løpet som passer han best inn mot mesterskap.

Lenke til kommentar

Petter er helt klart en stor kandidat til sprinten, men langt ifra favoritt.

 

Jeg tror faktisk ikke vi kommer til å se den enorme norske dominansen dette mesterskapet som vi er vant til, ikke på herresida ihvertfall. Med mindre noe helt spesielt skjer (smørebom eller sykdom) så tror jeg at Falun kommer til å utarte seg som et NM på damesida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...