DJ_Dark Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Det var de andre som rett og slett dreit seg ut. De lot han gå og lot han få masse forsprang ved å tulle. Jeg sa før skytingen at jeg håpet de skulle få tidenes vindkule som straff og det fikk de. Idioti på høyt nivå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Synes Weng skulle fått 2. Synd Bjørgen lot Johaug vinne på etappen fredag, barnslig. Barnslig av Weng å ikke gratulere de to andre og bare gå surt forbi. http://www.nrk.no/sport/se-wengs-tarevate-intervju-som-blir-hyllet-pa-twitter-1.12144164 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Fantastisk perstasjon av både Bjørgen og kanskje spesielt Weng! Herlig jente, og flott karakter. Gratulerer til Haga også som gjør en laaaangt bedre prestasjon enn jeg hadde forventet! Sterkt! Min egen lille.. ehm... topp 10 1. Therese Johaug 2. Marthe Kristoffersen 3. Heide Weng 4. Tirill Echoff 5. Hege Bøkko 6. Martine Ek Hagen 7. Celine Brun-Lie 8. Kristin Størmer Steira 9. Marit Bjørgen 10. Maiken Caspersen Falla Endret 11. januar 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Respekten min for JoHaug sank betraktelig, da jeg hørte hvordan hun grapseprater. Det hadde jeg ikke ventet av hun. Idrettsfolk (hvertfall piker) på det nivået, bør avstå fra sånt. På tv hvertfall. Endret 11. januar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Respekten min for JoHaug sank betraktelig, da jeg hørte hvordan hun grapseprater. Det hadde jeg ikke ventet av hun. Idrettsfolk (hvertfall piker) på det nivået, bør avstå fra sånt. På tv hvertfall. Grapse betyr? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Forferdelig norsk dag i alle type spor i dag. Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Ja, litt stang ut overalt egentlig. Første gang innenfor damelangrenn at det ikke står en nordmann øverst på pallen denne sesongen, så sånn sett er det nesten bare bra. Lurer også på hva grapse betyr... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Svendsen på fellestarten stoppet opp og prøvde ikke spurte en gang. Det så litt rart ut, som han bare lot andre komme foran. Endret 18. januar 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 19. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2015 Han ga vel opp tenker jeg? Han fikk jo ikke noe ordentlig spor å spurte i heller, han skulle nok ha vært foran litt før skulle det der gått helt inn Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Marcel Hirscher, is this yår favorite place in the whooole wørld? Flott formulert spørsmål av NRK-journalisten. Synd at det ikke gikk bedre for Jansrud i dag, men utforen i morgen blir bra! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2015 Herreminskaper!! 2 hundredeler!! Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Det her er så jævlig bra! Klarer å sove en halvtime før utforen begynte i Kitzbühel (http://instagram.com/p/yO-rT9CoVm) Endret 24. januar 2015 av blured 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Hurra for bra kjørt av Ragnhild Mowinckel! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Forferdelig vind og skyting i skiskytingen i dag! Mye bom, jeg tror nesten det singlet i ei rute borti gata her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Slopestylefinalene i årets X-games har nettopp begynt. Live på NRK 2 akkurat nå, herrefinalen går kl 19:30 på NRK 3. Silje Norendal leder etter første av 3 run. Kjersti Buaas er også med i finalen. På herresiden er Ståle Sandbech vårt store håp. Tusen ganger morsommere å se på enn all plankekjøringen som vanligvis okkuperer NRK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Hadde vært jævlig fett om Norendal forsvarte gullet etter skuffelsen i OL. Heia! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Jamie Anderson tok over ledelsen. Silje nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Småfeil på Silje, og tar ikke tilbake ledelsen. Ett run igjen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Det er så klient at US Navy er hovedsponsor... Uansett, blir spennende de siste tre her nå! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2015 Drygt dårlig tv-produksjon nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå