Stonemeister Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er glad Northug vinner over Sundby. Når Sundby blir beste nordmann klarer jeg ikke å bry meg i det hele tatt. Føler at det er en utlending som vinner. Hæ? Tipper det har noe å gjøre med at Sundby har like mye karisma som en pose mel. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Barneskirenn. Gode gamle Petter! 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Er det rart man ikke liker Sundby? Se på han da. Northug kommer først i mål. Sundby går rett forbi han uten engang å se på han når han passerer mål. Det går an å gratulerer eller være glad for en lagkamerat. Svenskene er mer glade for at Northug vinner enn Sundby. Endret 8. januar 2015 av Emils. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Aldri likt Sundby. Virker så jævla hoven hele tiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Enig. Prøver ikke å henge ut Sundby, men gud hvor grinete han blir når Northug vinner Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Haha, "artig for meg fra bygda å få gå sammen her med de store gutta" Petter 2015- <3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Hvorfor er skiskytingen utsatt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Sterk vind, tror jeg. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) "Forstår" på en måte hvorfor Sundby sutrer. Petter er jo med på å ødelegge Martins sjangser i sammendraget, og det er nok spesielt irriterende ettersom alle veit at Petter kommer seg aldri først opp den bakken. MEN... herregud da. Det er fortsatt snakk om en individuell konkurranse Petter såklart vil fullføre. Det er både pengepremier og verdenscuppoeng som deles ut. Såklart går Petter for å vinne. Lær deg spurting Martin, så kan du heller vise dem at det ikke nytter å prøve seg på den måten. Eller... øk tempoet og slit ut konkurrentene over tid så dem ikke har krefter igjen til å ta fra deg seieren på målstreken. Endret 8. januar 2015 av Gurglemuffin 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Mest klønete stafetten jeg har sett på en god stund. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2015 Virker som Tsjekkias herrelag blir straffet for kvinnenes løp igår, de skal ihvertfall ikke være med i teten idag Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Bjørndalen 4 sekunder unna verdenscupseier nr 96. (95+1 ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2015 Det verste er jo at Bjørndalen tapte pga tidenes vindkule imot på oppløpet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Huff. Ser ut til at Sundby tar TdS. Kjedelig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Why? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Jaja, Northug klarte å holde Belov bak seg. Ikke så aller verst tid på Northug heller. Tipper han blir bra under Falun! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Det der må vel være Petters aller beste klatretur opp den forferdelige bakken. Hadde faktisk forventa at han skulle tape mye mer og havne uttafor pallen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 For overlegent norsk dominans i langrenn for tiden. Ingen spenning gjør det lite interessant Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Yay..Sundby vinner.. Endret 11. januar 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2015 Synd at Petter slapp såpass fort, selv om det vel var forventet. Ja, spesielt på damesiden så er den norske dominansen helt krise for sporten. Vi har tatt hver eneste førsteplass denne sesongen, og kun 5/48 pallplasser har gått til andre enn nordmenn. (I 13/14 sesongen hadde vi vunnet 54% på samme tid, og 12/13 sesongen 38%.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå