Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Det han har er gjort er å operere i gråsonen, som mange andre skihoppere også gjør, men hvorfor man på liv og død skal fokusere så mye på dette vet jeg ikke. Dette er sikkert ikke en sak i utlandet, men pga. det er en norskutøver det er snakk om så fyres dette opp i tusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har blitt operert i gråsonen i flere år i hoppsporten grunnet latterlig strenge (og idiotiske regler). Spørsmålet er bare hvor langt man skal dra det. Jeg tipper de andre hopperne ser på dette som en bagatell og Jacobsen kan ikke ha få stor utnyttelse av å ha en hoppdress som var 3 cm lenger over håndleddet.

 

Jeg forsvarer ikke norsk juks, men det er kanskje en grunn til at han ikke ble direkte diskvalifisert og at ingen klaget? Det er hoppuka det er snakk om. Om noen føler at noe er feil ville de klaget. Det hadde Amman gjort.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hva synes dere om Instagram-gate i dag da?

 

Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt.

 

Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn.

 

Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Instagram-gate i dag da?

 

Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt.

 

Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn.

 

Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe.

Er mest dritlei av at media skal fokusere på det... fortsatt!

 

Hva bildet angår så var det kanskje litt upassende, men ikke nok til at jeg blir særlig brydd av det.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om Instagram-gate i dag da?

 

Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt.

 

Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn.

 

Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe.

Nordmenn er så forbanna hårsåre...

Lenke til kommentar

 

Hva synes dere om Instagram-gate i dag da?

 

Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt.

 

Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn.

 

Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe.

Nordmenn er så forbanna hårsåre...

Bildet var super duper morsomt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...