Emils. Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Det han har er gjort er å operere i gråsonen, som mange andre skihoppere også gjør, men hvorfor man på liv og død skal fokusere så mye på dette vet jeg ikke. Dette er sikkert ikke en sak i utlandet, men pga. det er en norskutøver det er snakk om så fyres dette opp i tusen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Fordi han vant. Når han jukset. Eller opererte i gråsonen. Ingen av de andre som vant gjorde dette? Typisk norsk å forsvare norsk juks og hudflette utlendinger. Utrolig skuffende måten de norske har taklet dette på. Endret 5. januar 2015 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Det har blitt operert i gråsonen i flere år i hoppsporten grunnet latterlig strenge (og idiotiske regler). Spørsmålet er bare hvor langt man skal dra det. Jeg tipper de andre hopperne ser på dette som en bagatell og Jacobsen kan ikke ha få stor utnyttelse av å ha en hoppdress som var 3 cm lenger over håndleddet. Jeg forsvarer ikke norsk juks, men det er kanskje en grunn til at han ikke ble direkte diskvalifisert og at ingen klaget? Det er hoppuka det er snakk om. Om noen føler at noe er feil ville de klaget. Det hadde Amman gjort. Endret 5. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Så og si alle har operert i gråsonen. Ammann gjorde det for eksempel under OL. Da ble det veldig mye styr. De samme sveitsiske lederne som var med på å gjøre dette i fjor slakter Jacobsen nå. Stein i glasshus much. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Men hvis det ble støy sist så er det vel bare rett og riktig at det blir støy nå? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Vi nordmenn er vel de som skriker høyest hvis noen av utlendingene opererer i gråsonen. Da er det ikke noe som heter gråsone engang. Da er det juks! Hva var det Amman og de samme sveitsiske lederne gjorde under OL som var i gråsonen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Tipper han sikter til bindingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er glad Northug vinner over Sundby. Når Sundby blir beste nordmann klarer jeg ikke å bry meg i det hele tatt. Føler at det er en utlending som vinner. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Morsom spurt, kjedelig at italieneren snek seg inn foran Petter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er glad Northug vinner over Sundby. Når Sundby blir beste nordmann klarer jeg ikke å bry meg i det hele tatt. Føler at det er en utlending som vinner. Hæ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Enig Benbjo. Noe av det rareste eg har sett her inne...... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Hva synes dere om Instagram-gate i dag da? Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt. Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn. Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Sånn da Fannemel. Tre konkurranser for seint, men alikevel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Petter var da med og regisserte hele greia sier han til NRK.... Er også litt todelt. Ser ikke humoren, men syns ikke det er direkte stygt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Hva synes dere om Instagram-gate i dag da? Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt. Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn. Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe. Er mest dritlei av at media skal fokusere på det... fortsatt! Hva bildet angår så var det kanskje litt upassende, men ikke nok til at jeg blir særlig brydd av det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Upassende er ordet eg ville bruke! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Hva synes dere om Instagram-gate i dag da? Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt. Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn. Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe. Nordmenn er så forbanna hårsåre... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg er glad Northug vinner over Sundby. Når Sundby blir beste nordmann klarer jeg ikke å bry meg i det hele tatt. Føler at det er en utlending som vinner. Hæ? Northug > Resten av Landslaget > Cologna > Sundby. Endret 6. januar 2015 av Emils. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Hva synes dere om Instagram-gate i dag da? Jeg er todelt, har selv opplevd konsekvensene av hva fyllekjøring kan føre til og synes ikke det er et tema som er spesielt morsomt. Samtidig fortjener Petter å komme videre og det er jo ikke han selv som tuller med saken, det er en kompis, og det er fint gjort av en venn. Minner litt om da Hærland (da i Nytt på nytt) ble tatt. De tok det opp i første program etter hendelsen og kødda mye med det, men Hærland selv fikk ikke si noe. Nordmenn er så forbanna hårsåre... Bildet var super duper morsomt! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Det fallet til Amman så ikke mye godt ut! ouch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå