Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Det er jo bare oppspinn. Leste du artikkelen du linket til? Han var inne til kontroll. Dressen han brukte er godkjent. Hvis eg ikke leser helt feil. Vel, han fikk en advarsel, det bekreftet JRE og Walter Hofer. Har visstnok blitt lagt frem bevis i ettertid at Jacobsen var over streken. Er jo litt underlig da at han gjør det så dårlig og så plutselig får han til superhopp. Vi får se hva som blir utfallet i hvert fall. Ingen tvil om at de norske har mest å tjene på å lyve her. Ganske spesielt at Claus Brede Braathen mener det er oppspinn, mens Jacobsen har fått advarsel, bekreftet av hoppsjefen sjøl. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Ikke glem Forfang oppi her da. Moro i debuten. Har nok ikke rutine til å følge opp i 2.omgang men allikevel for en flott opptur. Enig i at det i dem siste åra har blitt for mye min-maksing of fokus på utstyr. Små marginer som jeg føler ødelegger mye av underholdningsverdien i sporten. Og skihopp er min favorittgren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Krisehopp av Velta! Og han er ute! Endret 4. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Skuffende av Velta, men vanvittig sterkt av Forfang! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Usakelig hopp av Kraft. Helt sykt hvordan Østerrike kan komme med helt random hoppere og vinne hoppuka. Som med Diethart i fjor. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Ett gull, ett sølv og to bronse i Junior-VM over tre år så helt "random" er han vel ikke, selv om det likevel er litt overraskende. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Tror det var ment litt sarkastisk... Ettersom Jakobsen heller ikke er helt ukjent med å vinne diverse renn, men likevel hagler alltid beskyldningene (fra samme nasjoner) hver gang.. Håpløst og smålig spør du meg. edit: For meg blir dette litt for mye "ulv ulv"... Endret 4. januar 2015 av wampster Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Veldig svakt av Fannemel Og der satte verdenscuplederen ny bakkerekord! 138 meter er langt ass. Endret 4. januar 2015 av Myra- Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Herlig av Hayboeck! Synd med landingen, men ikke noe annet å forvente når du nærmer deg sletta. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Grusomt av Jacobsen. Der røk nok muligheten for topp 3 sammenlagt Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Er det bakkerekord når han var nedi der da? Det er jo teknisk sett fall? Men Fytti helvete for et hopp!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 På stilkarakterene skal det vel regnes som et fall, men så lenge han holder seg på beina er vel hoppet godkjent, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Ammann og Kasai - herlige folk Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Skrev bare rett etter han landet, så om det ikke ble godkjent så må jeg bare beklage Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Kjempejobb av Kraft og det meste ligger vel til rette for at han skal vinne Hoppuka. Flott med tysk seier etter den sesongen de har hatt og etter denne konkurransen. Likevel, Norge skuffer i dag, men Forfang er et stort pluss. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg syns det er kjempegøy at Kasai gjør det så bra! Imponerende fyr. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Mye styr rundt Jacobsen og det er bekreftet at han jukset. http://www.vg.no/sport/hopp/hopp/fis-topp-jacobsen-ville-blitt-diskvalifisert-hvis-noen-hadde-protestert-etter-nyttaarshopprennet/a/23368051/ Mistet veldig mye respekt for ham nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 For en latterlig regel. Det er ikke sånn at man tjener 100 meter på å ha 3 cm lenger hoppdress der. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 For en latterlig regel. Det er ikke sånn at man tjener 100 meter på å ha 3 cm lenger hoppdress der. http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperbole Helt rett, man tjener ikke 100 meter. Derfor landet ikke Jacobsen langt nede i sentrum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Uansett så virker det som dette er noe han har gjort bevisst. Det er ikke noe bedre å jukse dårlig enn å jukse bra. Juks er juks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå