Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har moderert meg litt. Tror rett og slett eg ble sint når eg hørte dette.

Skuffet selvsagt.

Eg kommer til å heie på fyren, hvis han velger å reise seg, gjøre det lille ekstra, ta sin straff og begynne å trene skikkelig mot VM og OL med et mål: Gjøre dette godt igjen.

Men eg vil ha han inn på landslaget igjen.

Forøvrig imponerer idrettsmiljøet meg. Der er det NULL dømming. Kun et ønske om det beste for Petter. Det er mer enn eg klarer å stå for!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/100Sport/langrenn/7-av-10-stotter-Northug-434439_1.snd#.U2o3Rfl_vW4

Haha, 7 av 10 tilgir Northug. For et idiotfolk nordmenn er. Hadde det vært en hvilken som helst bygdeidiot (dvs, han er jo en bygdeidiot - men har vunnet noen trofeer med ski på beina) så hadde han vært korsfestet i bygda si allerede. MEN fordi han heter Petter Northug og sipper litt på TV så tilgir folket det etter 2-3 dager.

Vi er jammen ålreite ass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Derav " "

Hva taper Northug på... er vel sponsorene som taper på det etter det jeg vet.

Northug må selvsagt forhandle på vegne av sine sponsorer men selv om han ikke kommer gjennom med alt så tjener jo ikke han noe mindre, det er vel sponsorene som får noen tilbakefall.

Etter som jeg har forstått så er sponsoravtalene for Northug like mye verdt uansett hva resultatet av denne avtalen hadde blitt.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Derav " "

Northug må selvsagt forhandle på vegne av sine sponsorer men selv om han ikke kommer gjennom med alt så tjener jo ikke han noe mindre, det er vel sponsorene som får noen tilbakefall.

Etter som jeg har forstått så er sponsoravtalene for Northug like mye verdt uansett hva resultatet av denne avtalen hadde blitt.

Ironi

• Av og til kan vi benytte anførselstegn når vi bruker ord med dobbelt betydning (ironi).

Eksempel: Selv om han slapp inn 16 mål i kampen, så han fremdeles på seg selv som "eksperten".

http://www.norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99396

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Derav " "

Ironi

• Av og til kan vi benytte anførselstegn når vi bruker ord med dobbelt betydning (ironi).

Eksempel: Selv om han slapp inn 16 mål i kampen, så han fremdeles på seg selv som "eksperten".

http://www.norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99396

Med andre ord vet ikke du forskjell på "" og ironi?

Fint du deler det med oss men hva har det med saken og gjøre?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...