Mchansern Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Ja, ellers kunne han jo kommet unna med å fyllekjørt med en liten notis her og der. Stakkars gutten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 Kom på han Finske hopperen Nykanen, var en mye lik type ener som skeiet ut med alcohol osv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Eg har moderert meg litt. Tror rett og slett eg ble sint når eg hørte dette. Skuffet selvsagt. Eg kommer til å heie på fyren, hvis han velger å reise seg, gjøre det lille ekstra, ta sin straff og begynne å trene skikkelig mot VM og OL med et mål: Gjøre dette godt igjen. Men eg vil ha han inn på landslaget igjen. Forøvrig imponerer idrettsmiljøet meg. Der er det NULL dømming. Kun et ønske om det beste for Petter. Det er mer enn eg klarer å stå for! Endret 5. mai 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/langrenn/7-av-10-stotter-Northug-434439_1.snd#.U2o3Rfl_vW4 Haha, 7 av 10 tilgir Northug. For et idiotfolk nordmenn er. Hadde det vært en hvilken som helst bygdeidiot (dvs, han er jo en bygdeidiot - men har vunnet noen trofeer med ski på beina) så hadde han vært korsfestet i bygda si allerede. MEN fordi han heter Petter Northug og sipper litt på TV så tilgir folket det etter 2-3 dager. Vi er jammen ålreite ass. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2014 Fun fact: Sponsorene viker vekk fra Northug pga fyllekjøringen og går over til Johnsrud Sundby - som også har fyllekjørt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 http://www.bt.no/100Sport/alpint/Lund-Svindal-rok-akillesen---sesongen-trolig-over-468975_1.snd Aiaiai Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 ALS er nok ferdig som toppidrettsutøver. Så det allerede i fjor at han var på vei nedover. Begynner å bli ganske gammel også og mister en hel sesong. Prøver seg nok i 2015 kanskje. Uten suksess der er han nok ferdig Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2014 ALS er nok ferdig som toppidrettsutøver. Så det allerede i fjor at han var på vei nedover. Begynner å bli ganske gammel også og mister en hel sesong. Prøver seg nok i 2015 kanskje. Uten suksess der er han nok ferdig Wow så pessimististisk du var der da... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 Du er tydeligvis ny i denne delen av forumet Nasciboy Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 The fudge, er vi igang igjen? Allerede? Det er jo oktober! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 The idiot is strong in this one (Benbjo). 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2014 We striked him down, and he has returned far stupider. 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 http://www.nrk.no/sport/northug-signerte-_-gar-ski-vm-1.12020317 Petter "tapte" ? Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 http://www.nrk.no/sport/northug-signerte-_-gar-ski-vm-1.12020317 Petter "tapte" Nei... han får jo gå på ski!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Derav " " Hva taper Northug på... er vel sponsorene som taper på det etter det jeg vet. Northug må selvsagt forhandle på vegne av sine sponsorer men selv om han ikke kommer gjennom med alt så tjener jo ikke han noe mindre, det er vel sponsorene som får noen tilbakefall. Etter som jeg har forstått så er sponsoravtalene for Northug like mye verdt uansett hva resultatet av denne avtalen hadde blitt. Endret 2. november 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Derav " " Endret 2. november 2014 av Sheasy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Derav " " Hva taper Northug på... er vel sponsorene som taper på det etter det jeg vet. Northug må selvsagt forhandle på vegne av sine sponsorer men selv om han ikke kommer gjennom med alt så tjener jo ikke han noe mindre, det er vel sponsorene som får noen tilbakefall. Etter som jeg har forstått så er sponsoravtalene for Northug like mye verdt uansett hva resultatet av denne avtalen hadde blitt. Ironi Av og til kan vi benytte anførselstegn når vi bruker ord med dobbelt betydning (ironi).Eksempel: Selv om han slapp inn 16 mål i kampen, så han fremdeles på seg selv som "eksperten". http://www.norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99396 Endret 2. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. november 2014 Rapporter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Derav " " Hva taper Northug på... er vel sponsorene som taper på det etter det jeg vet. Northug må selvsagt forhandle på vegne av sine sponsorer men selv om han ikke kommer gjennom med alt så tjener jo ikke han noe mindre, det er vel sponsorene som får noen tilbakefall. Etter som jeg har forstått så er sponsoravtalene for Northug like mye verdt uansett hva resultatet av denne avtalen hadde blitt. Ironi Av og til kan vi benytte anførselstegn når vi bruker ord med dobbelt betydning (ironi).Eksempel: Selv om han slapp inn 16 mål i kampen, så han fremdeles på seg selv som "eksperten". http://www.norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99396 Med andre ord vet ikke du forskjell på "" og ironi? Fint du deler det med oss men hva har det med saken og gjøre? Endret 2. november 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå