Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er svinegod. Ingen tvil om det. Men han får med jevne mellomrom fullstendig slag på standplass. Heldigvis var de andre dårlige der i dag.

 

Få ned frekvensen på slagene og han har wc i sin hule hånd!

 

Du regner vel ikke de 4 bommene på siste stå i dag som "slag"... da vil jeg påstå du har fåt "slag" selv.

Lenke til kommentar

Eg skriver ikke det er men helt klart. Å nesten rote bort en ledelse på 1 minutt og 10 sekunder på siste stående er det eg definerer som slag.

 

Hva hadde du kalt det om det var Lars Berger? Svendsen?

 

Men han hadde heldigvis lagt et vannvittig bra grunnlag tidligere i konkurransen!

Den siste kommentaren er dog litt unødvendig etter mitt skjønn.

Wow

Han har en annen mening enn meg, han er idiot.

Lenke til kommentar

Eg skriver ikke det er men helt klart. Å nesten rote bort en ledelse på 1 minutt og 10 sekunder på siste stående er det eg definerer som slag.

 

Hva hadde du kalt det om det var Lars Berger? Svendsen?

 

Men han hadde heldigvis lagt et vannvittig bra grunnlag tidligere i konkurransen!

Den siste kommentaren er dog litt unødvendig etter mitt skjønn.

Wow

Han har en annen mening enn meg, han er idiot.

 

I stiv kuling ville jeg ALDRI kalt for ett slag uansett løper eller skytter...

Lenke til kommentar

 

 

Tull. De andre nøyde seg med 1 og to bom.

 

Var forøvrig verre når Martin og ferry skjøt.

Er alt enten svart eller hvitt med deg... jeg sa ikke han skøt bra men å si han fikk slag blir bare dumt.

Under de forholdene kommer han aldri til å bomme fire når han får erfaring på nakken. Han fikk nerver, og bare flaks (Martin sin bom) og dyktighet (3 fantastiske serier) gjør at kollapsen ikke gjør at han taper seieren.

 

Forholdene for ferry, Martin og Birkeland var dårligere enn for Johannes men de fikk til sammen ikke flere bom enn han.

 

Dette er hheller ikke noe som er første gang og er det eneste han mangler pr dags dato for å kunne si at han er helt det oppe med de aller beste hele sesongen: mer stabil på skytingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...