AnewZ Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Kjedelig. Marit vinner jo hvert år. Håper hun nekter å starte i morgen og viser litt respekt til Johaug som fortjener dette så mye mer. Lukter jeg et snev av ironi her? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Et snev???? Vil anbefale nesespray. Dette lukter enormt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Genialt av NRK å avbryte tv sendinga og bytte over til Finnmarksløpet på begge kanalene Noen skyt de plis. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 Ja... Tenk hvis det hadde vært tv2..... Reklame er mer interressant enn finnmarksløpet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2014 NRK med tidenes hjerneblødning i dag. Fun fact er jo om NRK hadde sent det direkte hadde de vært ferdige i tide. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Blir utrolig spennende med jentene i morgen!!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Fantastisk skyting, og han går fort også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Hvorfor har Johannes to etternavn - Tingnes Bøe, når broren Tarjaei bare har det siste: Bøe? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Det er ikke alle som får navnet til hele familien. Det er det samme med meg og søstra mi for eksempel. Konge av Johannes forresten ja! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Det er ikke alle som får navnet til hele familien. Det er det samme med meg og søstra mi for eksempel. Eh.. neivel? Hva er premissene for den forskjellsbehandlingen da(eller hva jeg skal kalle det). De har jo samme foreldre. Bare litt nysgjerrig nå, men bør kanskje spørre i en annen categori Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Kan være mange årsaker til det. Ofte selvvalgt, men det hører som du sier hjemme i en annen tråd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Det er opp til foreldrene. Rett og slett. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Martin gir ikke fra seg bonussekunder lengre. Tar innpå i sammendraget nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Utsettelser på utsettelser. Sånn som det kasta rundt i tretoppene i Harrachov så ser det ikke ut som om det blir noen flere omganger av Skiflyving. Fryktelig synd. Det samme skjedde jo sist det var skiflyvings VM også (da i Vikersund) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Det er ikke alle som får navnet til hele familien. Det er det samme med meg og søstra mi for eksempel. Eh.. neivel? Hva er premissene for den forskjellsbehandlingen da(eller hva jeg skal kalle det). De har jo samme foreldre. Bare litt nysgjerrig nå, men bør kanskje spørre i en annen categori Eg har hørt grunnen. Det har noe med navnet Johannes å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Johannes imponerer igjen. Han kommer til å være med å dominere i mange år! Kommer kollapsen? 4 runder..... Oi Oi Oi! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Leder med 16 sek etter fire runder på siste. Det er egentlig litt utklassing! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Kommer kollapsen? Årsak Spes å vinne med 4 runder på siste da. Han kan bli veldig god. Spesielt på skiene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2014 Vinne med kollaps på siste. Fantastisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå