Wheeljack Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 For meg er OL over, og som vanlig blir det et lite antiklimaks og se verdenscup i helgene framover. (Selv om jeg kommer til å sitte pal da også ) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 Bob er verdens verste publikumssport. Han ekspertkommentatoren driver og sier at alle gjør så mye feil. Alt jeg ser er fire feite mannfolk som fyker nedover i en forvokst og uthult dildo igjen og igjen. Det er jo helt likt hver gang. 1 Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 23. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2014 For meg er OL over, og som vanlig blir det et lite antiklimaks og se verdenscup i helgene framover. (Selv om jeg kommer til å sitte pal da også ) Vært typisk om Northug virkelig fant formen i verdenscupen, blir liksom ikke det samme om han gruser folk til en verdenscupseier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 http://www.nrk.no/sport/_-har-brukt-epo-siden-mai-i-fjor-1.11569127 Flott at Durr, når han først har tråkket uti det, å legge alle kort på bordet og på den måten kanskje hjelpe dopjegerne. Skuffende at han med systematisk EPO doping avlegger 14 negative prøver. Det viser jo tydelig at systemet ikke virker. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 http://www.vg.no/sport/ol-2014/artikkel.php?artid=10120171 Valbe er blitt feit. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2014 Skuffende at han med systematisk EPO doping avlegger 14 negative prøver. Det viser jo tydelig at systemet ikke virker. Det samme har flere andre EPO-tatte utøvere fra flere idretter gjort. Med det i tankene er det dessverre naivt å tro at ikke veldig mange av utøverne i i utholdenhetsidretter ikke får litt "hjelp". Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 26. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2014 http://www.nrk.no/sport/_-har-brukt-epo-siden-mai-i-fjor-1.11569127 Flott at Durr, når han først har tråkket uti det, å legge alle kort på bordet og på den måten kanskje hjelpe dopjegerne. Skuffende at han med systematisk EPO doping avlegger 14 negative prøver. Det viser jo tydelig at systemet ikke virker. Deilig at noen faktisk tar det som en mann og innrømmer det, istedenfor å gi dårlige unnskyldninger om det ene eller det andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Klart for utfor fra Kvitfjell på _NRK_. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Postet denne i hopptråden i OL-forumet: Masseselvmord hos VG når Freund ikke går inn i ledelsen. Overskriften "Severin suveren!" ble uaktuell. Lo and behold: 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2014 Simultanorgasme i VG-desken, det der. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Suveren helg av Jansrud på Kvitfjell. To seire på tre dager. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Dobbel Norsk i Wasaloppet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Herlig av Jansrud ja! Og Sundby tar 15km og Bjørgen 10km! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Fortsatt jævlig bitter på kvinnestafetten når jeg ser hvordan jentene leker i verdenscupen. 3 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Fortsatt jævlig bitter på kvinnestafetten når jeg ser hvordan jentene leker i verdenscupen. Samme her. Den konkurransen fortsetter å irritere meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/skiskyting/Bjorndalen-tar-to-nye-ar-423752_1.snd#.UxV37fmac9Y 2 NYE ÅR!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Hmmmm.... Litt skeptisk for eg er så redd at han skal "drite seg ut" istedenfor å gå av helt helt på topp sånn som eg ønsker av han! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Burde gitt seg. Gitt seg på topp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Dette kan gå begge veier. Enten avslutter han med et godt mesterskap i kollen, eller så legger han opp ett år for tidlig fordi han ikke henger med. Jeg syns han burde lagt opp nå. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Burde gitt seg. Gitt seg på topp. Er vi virkelig så historieløse? Folk har sagt at han "burde gitt seg på topp" de siste 10 åra. Han klarer å ta gull i sitt sjette OL. Forventer folk at kroppen hans mirakuløst kommer til å bryte sammen de neste to åra? Med deres tankegang burde han lagt opp etter OL i 2002. Heldigvis fortsetter han. Så lenge han er motivert, og faktisk klarer å vinne kan han jo bare fortsette så lenge han vil. Det viktigste for å vinne for Bjørndalen er jo motivasjonen, som han tydelig har vist ved å knuse folk som er 10-20 år yngre enn han. Det fysiske grunnlaget forsvinner ikke. Ser absolutt ikke noe problem med å kunne fortsette med sin idrett når man tydeligvis er en av verdens beste. Så får det være opp til de yngre å detronisere han, fremfor at han abdiserer. Dere får ete i dere ordene deres om to år. Endret 4. mars 2014 av PhelpsTransposed 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå