slipten Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 råbra kjørt av Kristoffersen med 3 plass. Så ung og og så god allerede, kan bli mye moro med han i fremtiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Oi. Faen at jeg ikke så det der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Gøtt å ha verdens største alpin-talent og verdens beste farts-alpinist på landslaget. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Ingenting er som en god gammel spådom om verdens ende fra Benbjo bare for å se det tryne! Men det blir som iskald cola. Når man får det hele tiden blir man lei..... Sikter du til noe spesielt? Har tidligere sagt at Hagle er god til å spisse formen sin inn mot mesterskap, men at han er veldig opp og ned. Enten veldig god eller middelmådig. Nå har han tydeligvis funnet skyteformen og det er jo glimrende mtp at det er en måned til OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Haha. Senest i går da du sa det var kjørt... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Han husker jo selvsagt ikke disse hjerneslagene..... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Haha. Senest i går da du sa det var kjørt... Ja, jeg innrømmer at jeg var litt tidlig ute der, men det var en blanding av at jeg trodde han fikk 2 bom og det faktum at Hagle er veldig ustabil på stående. 1400 dager uten å treffe alle blinkene før i dag. Han husker jo selvsagt ikke disse hjerneslagene..... Jeg trodde du siktet til noe jeg hadde sagt om i dag, og det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2014 Nei, du har jo ikke skrevet noe i dag så da klarer jo ikke engang du komme med piss.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Tora nummer tre og Tiril nummer 4 i Anterselva. Helt rå sisterunde av begge, men spesielt av Tora. Smadrer Domracheva i sporet med 25s på siste runde! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Utfor fra Wengen på NRK2 starter nå! Ett av årets høydepunkt! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Litt synd at de har forkorta løypa i år ,men det blir nok spektakulært for det. Og kanskje kan Aksel ta seiren, jeg håper iallefall. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Spennende i skiskyting. Labbetuss går helt formidabelt, Ole har los på førsteplassen, selv om det er noen sekunder opp til Schemp. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Isj... Stivna på slutten og ble til slutt nr 4. OL-vrakede Labbetuss tar 3.plass. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Flott med gull til Steira,hun fortjener en opptur nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Er det ikke tre plasser for langt fram? Neida, som du sier; velfortjent opptur. Det er få jeg unner en individuell seier som ho der. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 For en andreomgang av Henrik Kristoffersen! Kan det holde til pallplass da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Pallen på Kristoffersen! To igjen og leder! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 HAN BLIR NUMMER TO! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Imponerende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2014 Hadde noen sagt til meg før sesongen at vi skulle ha en pallkandidat i slalåm hadde jeg ledd av dem. Mye. Lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå