Latias Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Hva er greia med at utlendingene klager på at nordmennene bremset i hovedfeltet slik at Sundby skulle få en større luke i tet? Har de noen gang sett et sykkelritt og sett hvordan ting fungerer der? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 En seier til Ole Einar hadde vært tidenes FUCK OFF til Benbjo og... Som jeg har sagt til deg tidligere har OEB kapasitet til å gå en håndfull gode løp per sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Hva er greia med at utlendingene klager på at nordmennene bremset i hovedfeltet slik at Sundby skulle få en større luke i tet? Har de noen gang sett et sykkelritt og sett hvordan ting fungerer der? Det er jo helt tilbakestånde å si. Altså, de var mange løpere fra mange land. Hvorfor skal nordmennene hjelpe de opp ved å dra? Hallo i luken Blir en meget spennende avslutning på TDS i år. Hadde vært glimrende om både MJS og Johaug kunne tatt det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg klarer ikke å se en ikke-norsk vinner på damesiden sånn som ståa er nå. Ser også meget bra ut for Sundby, men der tør jeg ikke si noe før etter morgendagens etappe. Har han et minutt før sisteetappen bør han klare det greit. Legkov virker ikke så fresk i år og sånn som Sundby går for tiden tror jeg han blir en av de aller raskeste opp Alpe Cermis. Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg klarer ikke å se en ikke-norsk vinner på damesiden sånn som ståa er nå. Ser også meget bra ut for Sundby, men der tør jeg ikke si noe før etter morgendagens etappe. Har han et minutt før sisteetappen bør han klare det greit. Legkov virker ikke så fresk i år og sånn som Sundby går for tiden tror jeg han blir en av de aller raskeste opp Alpe Cermis. Om alt går som normalt vinner Norger garantert på kvinnesiden!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Som jeg har sagt til deg tidligere har OEB kapasitet til å gå en håndfull gode løp per sesong. Nei, du har sagt at han ikke vil vinne mer og at han bare kan legge opp. At han ikke er god nok mer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Det er jo helt tilbakestånde å si. Altså, de var mange løpere fra mange land. Hvorfor skal nordmennene hjelpe de opp ved å dra? Hallo i luken Så fort folk glemmer Zorzi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2014 Zorzi var mesteren på det, men jeg ser ikke noe galt i at nordmennene ikke skal dra. De har jo en foran der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 4x norsk på herrenes 10km i Val Di Fiemme. PNjr vinner! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Da går jeg så langt som å si at årets vinner i herrenes TdS er norsk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Tror ikke før jeg ser det. Nordmennene har rotet seg bort en god del ganger opp monsterbakken. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Holder litt med Latias jeg også, men det ser atskillig lysere ut i år enn det har gjort noen gang før. Er veldig spent på damene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Spenstig løp av OEB så langt. Blir interessant å se om det holder inn. Kjenpeserie av både OEB og Hagle! Endret 4. januar 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Aiaiaiaia... !! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Så sprekker Bjørndalen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Aiaiaiai.... var veldig synd det Bjørndalen. Men supert av Hagle. Er vel første gang han har skyti null på aldri så lenge? (untatt sprint) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 OEB har definitivt nivået inne for OL! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Aiaiaiai.... var veldig synd det Bjørndalen. Men supert av Hagle. Er vel første gang han har skyti null på aldri så lenge? (untatt sprint) Bommet på første liggende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2014 Dobbelt norsk i dag igjen. Konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå