Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at utlendingene klager på at nordmennene bremset i hovedfeltet slik at Sundby skulle få en større luke i tet? Har de noen gang sett et sykkelritt og sett hvordan ting fungerer der?

Det er jo helt tilbakestånde å si. Altså, de var mange løpere fra mange land. Hvorfor skal nordmennene hjelpe de opp ved å dra? Hallo i luken

Blir en meget spennende avslutning på TDS i år. Hadde vært glimrende om både MJS og Johaug kunne tatt det.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se en ikke-norsk vinner på damesiden sånn som ståa er nå. Ser også meget bra ut for Sundby, men der tør jeg ikke si noe før etter morgendagens etappe. Har han et minutt før sisteetappen bør han klare det greit. Legkov virker ikke så fresk i år og sånn som Sundby går for tiden tror jeg han blir en av de aller raskeste opp Alpe Cermis.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se en ikke-norsk vinner på damesiden sånn som ståa er nå. Ser også meget bra ut for Sundby, men der tør jeg ikke si noe før etter morgendagens etappe. Har han et minutt før sisteetappen bør han klare det greit. Legkov virker ikke så fresk i år og sånn som Sundby går for tiden tror jeg han blir en av de aller raskeste opp Alpe Cermis.

Om alt går som normalt vinner Norger garantert på kvinnesiden!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...