Emils. Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Det er vel det at det ikke er balanse som er problemet. Det er 2 klassisk øvelser og 5 med skøyting. Dvs. at man må være best i skøyting for å gjør det best. Er du litt som polakken så har du 2 øvelser hvor du vil prestere godt, også vil man være avhengig av flere ting. Jeg er helt enig at det burde være mest mulig jevnt. Slik at alle stiller likt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Likevel så syns jeg det er tåpelig å ikke stille. Det er profesjonelle utøvere det er snakk om og dette er en utendørsidrett, da kan slike ting skje. Ja, det er ubalansert, men likevel ikke noe å trekke seg over. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Det er mer tåpelig og uproft av arrangørene å ikke ha en reservearena i tilfellet snømangel e.l. Hun har jo ambisjoner om å vinne. Skjønner godt at hun står over og heller fokuserer trening fram mot OL, enn å være listefyll i et amputert TdS. Fint at noen sier ifra og ikke stiller opp på alt mulig som sponsorer/TV/FIS steller i stand. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hva har skjedd med de norske hopperene egentlig? Annet enn Bardal er ordet middelmådig svært beskrivende. Det kan nesten til og med menes som en kompliment. Jacobsen, Hilde og Ingvaldsen klarte så vidt å kvalifisere seg og Velta og Fannemel var ikke i nærheten av det engang. Skal bli spennende å se om noen andre enn Bardal klarer å komme seg til andre omgang i morgen.... Edit: Såvidt er kanskje litt stygt mot Jacobsen. Han kom vel mellom 10 og 20 et sted. Endret 28. desember 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Likevel så syns jeg det er tåpelig å ikke stille. Det er profesjonelle utøvere det er snakk om og dette er en utendørsidrett, da kan slike ting skje. Ja, det er ubalansert, men likevel ikke noe å trekke seg over. Hæ? Det er OL-sesong og TdS blir da en liten bagatell sammenlignet med OL. Når Kowalczyk ser at hennes vinnersjanser går i vasken pga. løypeendringer er det vel helt greit å droppe det til fordel for trening frem til årets høydepunkt. For min del er det MER profesjonelt å si til seg selv "Jeg kan ikke vinne dette her, jeg trener hjemme i stedet og satser på å vinne OL" enn å ta seg selv helt ut for å vinne noe der vinnersjansene er mindre enn tidligere estimert. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 Konge av Aksel i dag! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Svakt av Bardal. 6 plass i kvalliken. Hadde forventet topp 3. Jaja, han har morgendagen til å forbedre seg. Denne Diethart ser helt syk ut. Sauen har snart en konkurrent til tidenes hopper om han fortsetter i samme form. Knuser jo all motstand i dag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Ja, jævla svakt å suge i en kvalik. Kommer minst på 20. plass i morgen siden han var så ræva i dag. 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Siter meg gjerne på hvor jeg skriver det. Sier bare at det er skuffende av Bardal. Det er viktig å være blant de 8-10 siste som hopper. Bardal er litt bak det, som gjør det vanskeligere. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Marit ikke helt i form. Slått ut allerede i kvartfinale faktisk. Håper det bedrer seg. Ville vært litt utgjort å få TdS-seieren ødelagt av sjukdom når hennes argeste konkurrent står over. Moro med Østberg. Fikk noen med seg intervjuet hennes foressten? "Jeg var jævla stiv opp bakken der, oi! Jeg kan kanskje ikke si "jævla" på TV?" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Vil tro at Johaug er en større favoritt enn Bjørgen uansett pga hennes store fordel opp slalombakken. Bjørgen må ha ganske mye å gå på for å ha noen mulighet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Haha. Østberg er klasse. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Haha. Østberg er klasse. True dat! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Sundby!!!!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Sundby er faen meg ellevill for tiden. Kommer jo til å lede før sisteetappen om han fortsetter dette drivet. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Touren for herrene blir vanvittig spennende. For kvinnnene handler det vel kanskje mest om hvilken nordkvinne som tar sammenlagten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Oh bejeezes... Blir så jævlig stressa av hun med headsettet og mikrofonen som ikke klarer å holde styr på multitaskingen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Hater hun reporteren, spør så jævlig dumme Se&Hør spørsmål og masse piss. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 Skikkelig Nille-kvalitet på stjerneskuddene også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2013 "Det der var jævla m... jævla? Nei nå sa jeg jævla på TV igjen!" Stor dag for ho det her, og ikke minst etterlengta. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå