The Redmen Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 For en helg av lillebror Bø! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Hvor er Tarjei og Emil?? Tarjei, Emil og Ole er på treningsleir. Meget sterkt av Johannes i dag også, rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 @Infostrada2014 #Biathlon: Johannes T. Bø (NOR) is the youngest ever winner of a WC-pursuit race, 20 y 214 d old. M. Fourcade one year older on his first. Imponerende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Høh.. J Bø drog ned buksa og viste bare rumpa på tv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Virka ikke helt planlagt det der. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Det var nok ikke det http://www.dagbladet.no/2013/12/15/sport/skiskyting/johannes_thingnes_bo/rompeglipp/30854227/ Var på tur mesteparten av helga, så fikk ikke sett så mye. Men heldigvis finnes NRK Sport på DAB, så jeg fikk hørt kommentatorene om ikke noe annet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Det var nok litt Bø sin egen feil mener jeg, for han var ikke gått skikkelig nok bak der dette skal skje. Det skjedde helt plutselig jo rett i synet på flere som sto både der kameraet var, og enda mer til høyre også. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Han blir helt sikkert ikke mobbet for dette av de andre på laget ... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Emil viste penis, dog frivillig, i fjor. Må vel si at det var hakket verre eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 De eksterne ekspertene som har kvalitetssikret Oslos søknad om vinter-OL i 2022, sier hovedstadens planer holder vann. Lover godt! 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Supert av Aksel i Val Gardena. Kjetil ligger på en foreløpig 4.plass. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Guay da... Pokker! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Supert av Aksel i Val Gardena. Kjetil ligger på en foreløpig 4.plass. Du mener vel motsatt? Men steike, blir nervøs av å se på Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Se på postdatoen igjen, Sjuki. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2013 Haha. stemte bra med tida Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Kowalczyk dropper Tour de Ski Burde jo bane vei for den første norske TdS-seieren, dog med en liten bismak hvis den argeste konkurrenten står over. Personlig mener jeg at det her ikke er noe annet enn furting. For å kunne fortsatt være en av verdens beste langrennsløpere så må man da også kunne beherske begge stilarter. Kan til en viss grad forstå at ho blir litt sur når det endres fra noe ho mestrer til noe ho ikke kan så godt, men det er feil måte å reagere på. Virker som hver gang det går ho i mot, så skylder ho på alle andre enn seg selv. Hva med bare å suck it up og si "jeg er ikke god nok"? Det står mye mer respekt av det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Mulig det bare er meg som er rar, men jeg synes klassisk burde fases ut av skisporten. Det er akkurat like tullete med klassisk på ski som det er med bryst, rygg og butterfly i svømming. Man bør konkurrere om å være raskest, hoppe lengst/høyest eller hva det enn måtte være, uten å bruke mer enn de tillatte hjelpemidlene. Når V-stil ble standarden i skihopp ble det ikke arrangert separate konkurranser for finnestil og V-stil, men i langrenn gjør man i praksis det. Idiotisk... Blir som om friidretten skulle hatt med 100-, 200- og 400-meter for folk som løper baklengs, folk som ruller, folk som hinker, folk som går på hendene og folk som går på alle fire. I tillegg fører denne idiotien til at enkelte utøvere kan ta en håndfull OL-gull i ett og samme OL, som Michael Phelps har gjort ved et par anledninger, mens like talentfulle utøvere innenfor stavsprang eller høydehopp kun har muligheten på ett gull. Det er urettferdig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Klassisk på ski kan på ingen måte sammenlignes med å hoppe med klassiskstil. Drar man til en hoppbakke hopper all med v-stilen, mens drar man ut i skisporet går mange klassisk og mange skøyter. Blant folk flest er klassisk mest utbredt, og lang løpene går også i klassisk. Og med tanke på at klassisk er så utbredt blir det bare latterlig å fjerne det. Det er mange, blant annet Rønning, som satser på klassisk. Skal han bare bli frøset ut av landslaget fordi han går på en stil som "ikke er moderne nok"? Synes det er helt på sin pass at vi har klassisk, ellers kan vi bare fjerne sprint osv også, siden det er urettferdig om de som er litt tyngre i kroppen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Blir som om friidretten skulle hatt med 100-, 200- og 400-meter for folk som løper baklengs, folk som ruller, folk som hinker, folk som går på hendene og folk som går på alle fire. Ta sprint som du nevner her. 100m, 110m hekk. 200m, 400m, 400m hekk. Er da nok av grener for folket der også. Gjelder mange grener. Klassisk er like mye langrenn (faktisk betydelig mye mer totalt sett) enn skøyting. Er selv enig i at klassisk sprint kan være litt kjedelig, men her kommer det helt an på løypa. Dog, her er skøyting betydelig kjekkere. I distanserenn ser eg ingen forskjell. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg er enig i at klassisk burde bestå, men jeg syns det Kowalczuhyckzxhck driver på med er mer eller mindre furting. Jeg forstår frustrasjonen over at de fjerner noe hun har gode sjanser i og erstatter det med noesom kanskje er hennes svakeste side, men du må kunne takle alt skal du vinne TdS. Suck. It. Up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå