Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

8 minutes ago, Jotun said:

Kult! Takk for info. Ser ikke ut som de ser den i dag. Drone videoene mangler den ser det ut som.

Joda, den er der den men er litt utydelig på TV-bildene (screenshot fra slow-motion reprise)

image.thumb.png.6e008cfdf64e10aecd90e2e151f02500.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven. Det scenarioet jeg malte skjedde jo nesten. Kjempehopp fra Lindvik og liten miss fra Hörl. Lindvik hoppa inn 12 poeng på ett hopp.

Så gode som Østerrike og Slovenia er, så er ikke bronse noe nederlag syntes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har virkelig nytt å se VM som i gode, gamle dager igjen. Det er så jævla synd at parasitten TV2 skal sende resten av VM... 

"vi tar en kort reklamepause på 25 minutter for å vise dere de siste 250 meterene av stafetten uavbrutt". Man kan ikke kjøpe seg ut av det heller fordi dem sender fortsatt reklame på "uten reklame" abonnementene sine.

image.png.3b4b629e329040580d1586962ce31c58.png

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tv2 begynner å nærme seg smerte grensen min.

Vært litt for mye tull rundt de. Oppdaterer appene og stenger for eldre apper på Samsung slik at man må bytte tv eller gå over på Apple tv/Chromecast var første utfordring. 

Så har jo prisene gått i været.....

Lenke til kommentar

TV2 har alltid vært verstingen på reklame, men nå er det et helt nytt og mye verre beist. Prøvde å se VM i Skiskyting, herregud det var fullstendig håpløst. Et par minutter ved start, så 15 minutter med reklame (riktignok med sending i minimert vindu, men uten lyd), så viste dem skyting, før dem igjen gikk til en ny 15 minutters reklamepause.

Det er helt forbanna ubrukelig og fullstendig ødeleggende for seeropplevelsen min. Jeg kjenner jeg blir sinna bare ved å prate om det. En nødløsning for meg har vært VPN til Canada og FIS-TV. Ironien er at jeg hadde vært villig til å betale litt for FIS-TV for å se kun skisporten, men kokurransene streames ikke i land der operatører har kjøpt rettighetene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi husker jo alle ski vm i Oslo (?). Der Equinor (Statoil) måtte be tv2 om å skippe de ubrukelige reklamepausene midt i sendingene fordi folk klikket

Lurer på om de faktisk tror at vi får et positivt forhold til produktene det reklameres for når vi føler det ødelegger for oss 🤔

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Jotun said:

Vi husker jo alle ski vm i Oslo (?). Der Equinor (Statoil) måtte be tv2 om å skippe de ubrukelige reklamepausene midt i sendingene fordi folk klikket

Nesten. Det var OL i Sotsji i 2014. Første gangen noen andre enn NRK sendte større mesterskap. Men stemmer helt som du sa, det blei så sterke reaksjoner at Statoil måtte be TV2 om å roe ned siden folk blei forbanna på Statoil OG TV2, så det ga en ordentlig negativ assosiasjon. Det kom jo en massiv klagestorm ikke bare til TV2, men til Statoil, lol.

Det var jo så ille under VM i Skiskyting for noen år sida at tilogmed kommentatoren beklaga seg for at dem måtte kutte til reklame (og fikk skikkelig kjeft for det).

Jeg så kombinerthopprennet med lyd fra NRK Radio og det fungerte forsåvidt helt greit. Måtte pause radiosendinga en 15-20 sekunder for å synce, men det gjorde at jeg fortsatt fikk kommentering mens TV2 tok flere "kjappe" reklamepauser. Tenker å prøve det samme under damestafetten nå.

Lenke til kommentar
Wheeljack skrev (2 timer siden):

En nødløsning for meg har vært VPN til Canada og FIS-TV. Ironien er at jeg hadde vært villig til å betale litt for FIS-TV for å se kun skisporten, men kokurransene streames ikke i land der operatører har kjøpt rettighetene.

Takk for tipset, var ikke klar over dette.

Kommer ikke til å kjøpe TV2 for å se siste rest av VM. Så interessant er faktisk ikke 5-mila, selv om hopp stor bakke for damer er et høydepunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...