Duriello Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Imponert over braziliansk gull i para biten. 🥳🥳 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Lurer på om Klæbu klarer 6 av 6 medaljer Han er helt rå i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Fem bør det hvertfall bli Fem mil blir føret avgjørende tror eg.... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Jotun skrev (27 minutter siden): Sprek hopping av de damene i runde 3 🤔 Kan gå hele veien for Norge dette 😀 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Trist å se i et vm hoppere som ikke kommer over kulen engang Norge var gode.... Lenke til kommentar
fredrik2 Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars Anbefaller folk att se para finalen før stående idag. Var med en japan som åkte utan stavar med en helt otrolig intensitet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Om det mot alle odds skulle gå i driten i dag så blir det om ikke noe annet enn god middag Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Kan se ut som om jeg må se på medaljeseremonien mens jeg koser meg med vann og tørre brødskiver. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Virker som om resten allerede fra start bestemte seg for å kun fokusere på og kjempe om sølv og bronse - forståelig nok. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Ser hopperne den grønne linja når de hopper eller er den kun på tv? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars (endret) Varierer litt fra sted til sted, men her er det ei grønn laserlinje som hopperene ser (i tillegg til den som blir lagt på TV-bildene av produksjonen) Omtrent sånn her (bilde jeg tok i Vikersund for et par år sida): Endret 6. mars av Wheeljack 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Kult! Takk for info. Ser ikke ut som de ser den i dag. Drone videoene mangler den ser det ut som. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Kan det bli gull igjen for Norge i hopp? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Gull blir det ikke. Det er for langt opp og Lanisek er et beist, men med en miss fra Hörl og et super-hopp av Lindvik så er ikke sølv heelt utenkelig. Det er 14 poeng opp dit da. Det er en del. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars Wheeljack skrev (Akkurat nå): Gull blir det ikke. Det er for langt opp og Lanisek er et beist, men med en miss fra Hörl og et super-hopp av Lindvik så er ikke sølv heelt utenkelig. Det er 14 poeng opp dit da. Det er en del. Sant det, er mye som skal klaffe. Er lov å håpe, men sølv og hvertfall bronse er ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå